Friday, August 5, 2011

2012 yang bakal mengubah segala galanya.


ini adalah jadual trial aku untuk bulan depan.okay tinggal lagi tiga minggu dan trial adalah betul betul lepas raya.memang tak bagi aku raya la kan tapi aku peduli ape raya tetap raya.

6/9/2011
selasa
PENGAJIAN AM 2[ESEI] - 3 JAM

7/9/2011
rabu
BAHASA MELAYU 2 - 3 JAM

8/9/2011
khamis
BAHASA MELAYU 1 - 2 JAM
PENGAJIAN PERNIAGAAN 1 - 3 JAM

9/9/2011
jumaat
PENGAJIAN PERNIAGAAN 1 - 2 JAM

12/9/2011
isnin
SEJARAH 1 - 3 JAM

13/9/2011
selasa
SEJARAH 2 - 3 JAM

19/9/2011
isnin
PENGAJIAN PERNIAGAAN 2 - 3 JAM

alhamdulillah satu hari satu paper je cuma ada satu hari tu ada dua paper.kira okay la jugak daripada 4 paper satu hari.=.=.trial lepas raya betul betul tak syok.dah la cuti pun seminggu je,sangat tak puas hati okayy.dengan exam dan langsung tade kelas tambahan dan paling syok aku masih relax buat kuih petang petang.theee.:P

aku ada la sikit rasa tak puas hati dengan pengubahsuaian cara budak budak pra u akan datang belajar.okay sangat tak puas hati bila 1st time aku dengar cerita ni daripada cikgu aku.untuk tahun depan,bebudak yang nak masuk form 6 akan belajar macam budak budak u,poli kolej dan sama waktu dengannya.bermula dengan 3 semester,subjek boleh pilih melalui online,dan paling aku benci dengar pakaian tidak lagi macam aku pakai sekarang ni.maksudnya pakaian bebudak akan datang adalah zon bebas cukai.zon pakaian bukan budak sekolah.sangat jeless.-__________-

aku setuju semua dah diubahsuai macam ni cuma agak terkilan kenapa bukan tahun aku yang dapat merasa benda benda ni semua.tapi setiap kelebihan ada kelemahan.so macam geng geng aku tahun ni yang ambil stpm,even tade carry mark macam tahun depan, tapi kami tade kena repeat paper macam budak budak tahun depan.kalau diorang ada fail dalam satu paper,kena repeat paper dan repeat paper secara online.oh god,lagi satu kena bayar pulak dan semestinya kena extend satu sem sampai la lulus semua subjek.semua ni dibuat untuk tarik budak budak lepasan spm untuk masuk form 6 je pun sebab setiap tahun tak ramai yang kekal belajar di tingkatan 6.untuk sesiapa yang nak masuk form 6 akan datang,jangan risau okay.setiap sem nanti ada limit topik yang korang akan jawab dalam final sem.so tade la beban macam kakak kakak senior yang lepas termasuk aku ni.so kiranya final sem 3 untuk stpm nanti pun hanya topik2 yang terpilih sahaja.so jangan risau yee adik adik.penilaian peperiksaan korang pun dinilai berdasarkan penilaian sekolah.okay markah untuk dapatkan principal C adalah 40%.bukan susah kan nak dapat C.dan pengajian am korang mesti C keatas untuk masuk ke universiti.itu adalah syarat umum.

so jangan aggap masuk pra u/form 6 itu leceh!


bubuuuui~


*maklumat yang aku dapat ni semua daripada cikgu cikgu aku.
segala perubahan mungkin akan berlaku.

peaceee yaw!
^^

2 comments:

Wani said...

awak. awak.
good luck ye. =)

miera aziz said...

awakk terima kasih taaauu:D