Wednesday, August 3, 2011

entry sumbat menyumbat

salam ramadhan.aku bukan nak story pasal golkeeper yang dah putus tunang tu sebab yang aku tau bukan aku la kan perempuan yang main skandal dengan dia tapi untuk bekas tunang golkeeper tu,i feel sorry.of course la aku pun terasa sakit bagai peha kanan kau yang kena cubit,tangan aku yang terasa pedih.apekah?=.=.sebagai sorang perempuan mestilah terkilan tambah terasa tambah ter bagai lagi tapi kehidupan kita mesti diteruskan bukann.?bulan ni macam bulan bulan yang lepas jugak,tapi bertambah busy sikit sebab lepas aku balik sekolah terus aku keluar membanting tulang empat kerat aku ni untuk cari sesuap nasi.ayat macam anak mithali je tolong mak pergi cari rezeki.sebenarnya memang aku keluar pergi cari rezeki,tapi cari rezeki tu untuk diri sendiri.sendiri mau cari la kan.


punca pendapatan aku untuk bulan ni.
Salah satu biskut yang sempat aku curi curi tangkap.
classic rocher.

sebenarnya banyak lagi biskut yang aku buat dengan member aku,bukan aku owner yang buat kuih ni,tapi cikgu sekolah aku.sumpah penat kalau buat biskut yang bagai.setiap hari rutin aku adalah buat kuih.buat biskut.sampai aku balik rumah bapak aku cakap aku dah rupa macam biskut tart nenas.ouh bapak,terima kasih sebab biskut tart nenas sangat gebu.adakah anak bapak sebegitu rupa?^^.jangan anggap lekeh dan memperlecehkan orang yang buat biskut,sebab bagi aku sape yang tak tahan sabar,yang tak tahan mata,dan tak sanggup membongkokkan badan selama 3 atau 4 jam.you are fired! kalau aku lepas balik dari buat kuih,confirm la sakit pinggang sebab terlalu lama membongkok.itu aku la kan.:))

tetiba ada picture sendiri.tehee.

tajuk entry tade kena mengena sebab aku malas nak sumbat story yang bagai.mata dah layuu.pinggan mangkuk menunggu.exam pun bakal mengetuk pintu tekanan.trial lagi sebulan.
omg.




byee~

3 comments:

Anonymous said...

Kak Elia tu sangat tabah okay. Even tengah ada krisis macam tu pun dia still jual barang dekat bazar UiTM Machang nie. Kalau aidi entah lahh. Tak boleh jadi kuat mcm dia, mesti nangis je :) Hehe.

AiRiZ IsLaNd said...
This comment has been removed by a blog administrator.
miera aziz said...

kalau mira pun aidi mesti dah give up utk hidup.:')