Saturday, August 13, 2011

angan angan mat jenin



rasa macam nak bertukar kepada X3 kepada X6.tapi disebabkan sekerinsesentuh rasa macam err loadinggggg..


lepas tu member member kecoh nak beli X2 sebab harga dia sangatlah berpatutan dengan orang yang tade kerjaya yang tetap.tapi bila tengok rupa,alahai segak dah tapi langsung tak terpikat.lebih baik aku beli C3 lebih hensomeee.

dan yang terakhir aku survey yang ni jugak berkenan.walaupun sekerinsesentuh tapi dia tetap ada keypad.oh sangat segak dan hensome dimata hati aku.tapi aku rasa bila dah ada duit confirm aku beli benda lain dan angan angan aku nak tukar hp akhirnya 'dibakul sampah'.
=.=


1 comment:

aidy said...

Mira, C3 gambar tak lawa. Nanti menyesal beli macam aidi :P Haha.