Thursday, May 12, 2011

orientasi lower six

Alhamdulillah akhirnya hari yang dinanti nantikan tiba jugak.fuuhh.lega gila la kan bila hari yang membebankan otak dah berlalu.tapi exam aku tak lepas lagi.=='.untuk minggu ni selama empat hari aku tak masuk kelas secara berjemaah dengan member member aku yang lain sebab uruskan orientasi budak budak lower six.perhhh salutee!ada jugak mamat mamat handsome!fuh fuh fuhh mintak mintakk la dia tak dapat mana mana sampai hujung tahun ni.semangat sikit aku nak pergi sekolah.HAHA.
 
dari hari isnin sampai khamis aku dok dalam dewan je.act aku ditugaskan sebagai MC untuk conduct program ni tapi aku cakap cakap kejap je S/U yang cakap lebih sebab aku ni nerves sikit.tehee.=,=.masa hari pertama tu toksah cakap la kan,memang ramai student yang mendaftar tapi bila masuk hari ke3 arh memang sikit jela yg datang tambah tambah aktiviti tak berapa nak menarik dan asyik kena ragging je haha mestilah muak kan.aku tak salah dorang yg tak datang tu sebab kalau aku dok kat tempat dorang pun aku dah cabut lari awal awal lagi.hehe.
 gud gud je dorang ni.skema pun ada aku tengok.macam aku dulu dulu.HAHA.
amik rasa pulak apa yang aku rasa dulu kan.
=.=


 ni salah satu aktiviti hari last.main tarik tali.mula nak main dekat padang tapi hujan terpaksa lawan dalam dewan.alhamdulillah tade yang cabut tangan.
*sila abaikan perempuan yg pegang kertas tu.*


 buat muka palsu boleeeeh.
=_____=

 after game tarik tali,game makan buah tanpa pegang.


 bergambar dengan budak lower six.

jangan tanya kenapa la kan bila banyak gambar yang dimasukkan.





 my gugurls :D





esok exam sejarah.tapi nasib baik satu paper je esok.
memang saja kan budak budak tu masuk time aku nak exam.
perlu setady laju laju.
fuuuihh.
byeee~
 
=,=

No comments: