Friday, May 20, 2011

jiwa menjerit "ohh exaaaam!"


okay paper pengajian am kertas 2 sudah berlalu.wuuuu rasa macam seketul batu yang besar di atas kepala aku telah dialihkan kau tahu.betapa heavennya rasa bila paper tu berlalu walaupun aku tahu aku tak sempat nak menjawab dan bila aku dapat paper tu tangan aku terketar ketar dan terasa berpeluh peluh satu badan walaupun masa tu cuaca ya allah seolah olah memahami keadaan aku ketika itu.heh.terasa bahagia gila bila dapat menjawab bahagian graf even aku tahu aku takkan dapat full mark dekat bahagian tu.teheee.tapi aku sempat jawab doe walaupun masa tinggal 15 minit dan aku bertungkus lumus mengerja otak aku supaya idea dapat dicurah curahkan seperti lava gunung berapi.sukaaaaaa paper pembunuh sudah lepas.yeaaahh!rasa macam nak pergi tengok wayang dengan buah hati tanpa perlu memikirkan paper paper yang akan datang.boleh tak macam tu?=.=

now tinggal lagi paper pengajian am1,sejarah malaysia dan asia tenggara dengan paper pengajian perniagaan.okay damn.-____-

orang lain lepas exam dapat cuti sem kan,cuti sekolah kan dan cuti yang bagai lagi kan.lepas tu kan,cuti cuti ni la nak pergi dating pun kan,nak hangout dengan member member tengok wayang,shopping shopping kan nak manja manja dengan katil tilam teddy bear segala bagai lagi dengan boleh tidur lena sehingga 24jam tanpa gangguan yang tiba tiba teringat nak study sebab nak exam la apa lah kan.alangkah heavennya rasa freeeee kan.tapi aku lepas exam ADA KELAS TAMBAHAN DOEEE! cuti dua minggu dipenuhi dengan KELAS TAMBAHANNN TAHUU! dan diwajibkan pakai pakaian sekolah.damn one more time.=.=

*aku tahu aku tak sedar diri aku ni budak nak stpm.tapi aku terpaksa korbankan masa cuti akukan?so what??aku tetap sayang masa cuti aku tau taaaaaaakk!-____________________-
 

 
 
 

No comments: