Monday, May 30, 2011

i learned


 
 ouh haai.aku tak ingat bila start tade line internet rumah aku ni.yeah that feeling memang teruk.lebih teruk dari putus cinta dulu dulu.tapi rupanya bukan gara gara line problem atau modem yang rosak tapi tersilap cucuk wire line.oh damn.menunggu selama 5 hari tanpa internet di rumah memang terasa macam 5 hari tanpa udara,berjasad tanpa jiwa dan memang aku macam zombi sampai mak aku pun takut dengan anak anaknya yang berkelakuan pelik.hidup tapi tiada jiwa.can you imagine that?

pasal internet tolak tepi sebab sekarang dah buleh online selama 24jam tanpa henti yeaahh so happy tahu tak u guys.selama internet tade ni la aku merajinkan diri untuk membaca,ouh bukan membaca buku ilmiah tentang perjuangan parti berhaluan kiri yang diketuai oleh ibrahim yaakob untuk memerdekakan tanah air sekian lama dulu,tapi aku membaca tentang perjuangan Harry Potter membebaskan ayah angkatnya Serius Black.ohooo act aku dah habis midxam aku so rasa macam terbebas sikit kan,tehee.:P

aku tak tahu berapa banyak kali aku khatam novel harry potter dari episod batu hikmat tu sampai la yang terakhir tu kan.berapa banyak kali pun aku menelaah benda yang sama,kalau dah minat tu tak kan peduli nak ulang benda yang sama.yuuuuhuu.so teladanilah sikap seperti ini.HAHA.


forget the past.


 :D


aku bukan la nak bangga diri atau apa apa la kan yang berkaitan dengan apa yang aku nak cakapkan ni.tapi sometimes aku rasa eeww geli doe dapat mesej " hai boleh berkenalan?" helloo sekarang zaman dah maju okay.aku dah hidup 19 tahun kat atas muka bumi Allah ni.please la wehh geli mak tauu.ada lagi dah tu main miscall miscall.lu pehal derr nak main miscall miscall ni?wa tak layan lah.habis kuat wa tengok number baru masuk wa terus call je cakap apa lu mau calling calling number wa?lu pehal nak wa sebat lu punya awex ke sampai lu miscall wa 50 kali sehari semalam.dah la main miscall,aku call boleh pulak cakap " err ni no sape ek?"babe lu punya soalan tu wa yang patut tanya tau.apsal lu ambil wa punya soalan.tarak guna punya orang.heyy even aku ni membujang terlalu lama,aku tak lah sampai main randoq apa depan mata aku.apa kau ingat aku nak sangat ke kenal orang macam kau yang buta dunia ni?kamon la derr,lu pandai lu takkan buat macam ni.lu mau tackle gurl macam ni nampak sangat lu ni dari zaman pra sejarah yang tak tahu apa apa tau.geli aku.

aku dah kenal banyak ragam orang.ada yang ada awex,tapi bila awex baru cuit sikit terus tinggal awex kau yang dah lama kenal tu.eh awak tak rasa ke rugi nak kenal hati orang lain pulak?eeww ewww aku tade masa nak kenal hati orang.hati aku pun aku tak terjaga.sebab tu lah aku masih membujang sampai sekarang.sedih.okay sape tak jeles kan bila kumpul dengan kawan kawan,kawan sebelah tot tet tot tet mesej dengan pakwe dorang.sebelah lagi soh seh soh seh menyembang dengan orang tersayang.aku?nganga tengok dorang bermesra manja.bosan okay!tapi aku sabar,aku tau someone tu pun macam aku jugak.cuma dia belum lagi cari aku.tunggu dan lihat je la nanti.:)

mentang mentang la lama tak online,entry aku punya la panjang kan.tade kena mengena.byee!

 

No comments: