Monday, April 25, 2011

jadual yang sangat padat

last week ada game badminton tapi aku lupa bila tarikhnya sebab aku kalah so aku malas nak ingat =,=.ya ya yaaa sangat teruk cara aku bermain.=.=, aku bukan 'lubuk' macam seorang member aku ni.tehee.aku main pun sebab nak dapat sijil je lagipun game ni bukan game yang open tapi just untuk suka suka merapatkan lagi ukhwah sesama kami student pra-u[senior okaay!].dan yang paling lawak sekali semua budak kelas aku yang masuk[tak semua]tu kalah dalam round yang pertama.wtf.hahaha.sudah la perempuan yang main tu dah kalah,kalah mati!ni tak adil tahu!!aku yang kalah ni terpaksa terima kekalahan dengan hati yang terbuka.tehee~ =.=




disebabkan aku je yang suka menangkap gambar, jadi gambar aku takde time main.
sedih.
=,='



act, aku ada masuk pertandingan melukis logo bagi minggu PSS tapi aku lupa tarikh dia bila.okaay lupa lagi!=.= dan sangat suka hati bila diumumkan aku dan partner aku siti fairuz dapat tempat pertama dalam melukis logo.perhh superb~takpe takpe game bdminton aku kalah dengan teruk,tapi sekurang kurangnya aku dapat johan dalam melukis logo.tehee.berlagak gila.hahaha.

dan hadiahnya adalah sebuah jam dinding.
=,=
tak patut aaa maacam ni beb, susah susah lukih bagi jam je?!
saboo je la.
-_____-



suka hati bila tengok anak sedara aku dah membesar dengan sihat. :D
rambut Farel dah dipotong.sudah jadi budak botak!

sangat comel.tapi kesian, takde lagi baby berambut perang.tehee.harap harap bila tumbuh rambut nanti berwarna perang macam dulu.tapi macam tak je.
=.=
lagi dua minggu nak mid year exam.ouh aku masih lagi leka.haha.nak cakap memang busy sangat sekarang ni dengan nak study untuk exam, untuk praktis jadi MC hari guru lagi, dengan uruskan junior[aww]lower six masuk lagi.memang pack sangat.exam akan start 9hb sampai 20hb nanti.16hb sambutan hari guru, and then sambung exam balik, and then habis exam seminggu hari orientasi untuk budak budak lower six pulak.takpe mira sabar okaaayy.:)

otak saya macam nak meletup bila study pasal sejarah dengan perniagaan.
kenapa ye bila bukak je secara auto mata saya jadi mengantuk.
macam mana nak study ni.?

=.=



No comments: