Monday, April 4, 2011

i-city shah alam

rasa macam rugi pulak kalau tak upload gambar dekat i-city sebab gambar dekat situ lah paling sweet sekali.HAHAHA.mana taknya punya pulun tak mau mau bergambar dekat situ sebab tempat dia superb paling syok gila even tak mampu nak masuk snowalk sebab nak save duit untuk shopping nanti keesokan hari.teehee.yang paling siot tak hingat dunia tengah syok syok tangkap gambar beteri cemera aku habis!ouh damn!terpaksa menggunakan perhidmatan handphone cikai aku untuk bergambar.heh nasib camera handphone aku tu sangatlah okaay.



haruslah bergambar dengan best friends :)


miss anis and me.


suka sangatlah gambar ni comel je patung tu.bertambah comel bila aku ada di sebelah.

-_____-"




adham and mr bugex!


sheera and abang kesayangan.teeett!memang terbaik lah sheera sambil menyelam minum air.alang alang dah sampai teruskan usaha anda ! hahaha. syok je tengok tira berkepit dengan budin, sheera berkepit dengan abang dia.aku ? heh berkepit dengan anis! teet!



aku pun boleeh la bergambar dengan abang sheera.what so fucking face.HAHAHA.muka minta lempang laju laju ke mizie?? hehe sorry sheera!




i love this picture damn much! seriously am memang baik gila dengan aku even aku baru sangat rapat dengan dia masa form six ni.bayangkan, satu sekolah dah berapa tahun dah tapi haram nak tegur aku,and now dia adalah mybestboyfriend i had.okaay kawan forever kan am.err banyak gila kontroversi bila aku upload gambar aku dengan am.chill la derr.member rapat kan.boyfriend dengan member lain laarh! :)




***************************




AKU SUKA GAMBAQ GAMBAQ NI !


my bff forever! sayangnya syida tak ikut,memang sunyi sikit.


semua tersenyum tersengeh happy!



aku tak tau nape aku suka gila gambar ni. 


complete.

member yang kamceng gigi.


gambar yang mencetus kontroversi!omg hahaha.tapi aku tak kisah pun orang lain nak cakap apa, nak suruh mengaku ke,nak suruh aku jadi awex dia ke,because i know him and dia pun paham aku.kami berdua dah biasa dengan tempias tempias tuduhan tak masuk akal sebab we know each other and atas kontroversi macam tu la membuat kami semakin rapat.HAHAHA.TEMAN TAPI MESRA.THANKS AM SEBAB SELALU BUAT AKU GELAK TAK NAMPAK DUNIA! :D


ada gaya budak u tak ?


dengan datuk.

sorry tira sorry budin,hahah aku suka sangat gambar ni memang sweet couple!




ok sekian untuk hari ni haha bye !

2 comments:

ezaty said...

wah! gambar idola zaty juga kat bawah ni. :D

miera aziz said...

HAHAHAHA Idola la sgt kan zaty teettt ! :P