Saturday, April 9, 2011

fikir sebentar


welcome to my world.just wanna give some tips how to forget your cilakak punya ex.

sebenarnya aku rasa semua orang pernah lalui zaman gelap bila hangpa tengah syok syok bercinta, tup tup sekerat jalan ja putus.tak pun putus putus rujuk balik.heh aku pun pernah lalui la bohong sangat aih kalau aku tak pernah lalui zaman gelap macam ni kan.sebab tu aku boleh bagi tips serba sikit yang aku pakai time aku berada dalam zaman kegelapan. heh ! -____-"

  • kalau boleh lepas lepas break up tu , cepat cepat la pergi blok mukabuku dia.lagi cepat lagi bagus sebab apa, kalau kita dok simpan lagi semua pasal dia, dok usha lagi fesbuk dia, comfirm lah kita akan sedih.double sedih okaay tengok dia boleh bermanja manja dengan perempuan lain.[sangat sakit hati]
  • kalau dia call ka , dia mesej ka pleasssee im begging you jangan sesekali angkat or reply mesej dia!bohong lah dia kata " kita still boleh jadi kawan kan" kawan cilakak boleh habaq p kat dia.dia cuma nak mempermainkan kita dan mempergunakan kita.apa guna dia cakap macam tu?takde guna la, sebab bila dia bosan dengan awex dia, dia just cari kita untuk mengisi masa bosan dia tu ja.caya lah cakap aku ni.kalau dia tengah syok syok dengan awex dia,ada dia call kita?takde kan..so fikir kan lah :)
  • kalau boleh cepat cepat lah delete number dia , gambar gambar dia dalam hp tu, mesej mesej dia sebab dengan benda benda macam tu lah buat kita tak boleh nak terima orang lain dalam hidup kita.memang susah nak gantikan tempat someone dalam hati kita, tapi kita kena buat benda ni untuk diri kita jugak kan. :)
  • segala benda yang pernah dia bagi kat kita tu , kalau dia bagi rantai emas besaq gedabak simpan la.habis kuat boleh main emas dalam bank kan.boleh pajak gadai hahaha.setakat cincin tikam dua kupang lempaq buang la aih.simpan seminggu berkarat buat apa.sebab bila kita simpan barang barang dia, secara auto nya dan semestinya bukan secara manual, memainkan peranan psikologi dalam fikiran kita dan terus kita akan ingat kenangan kenangan kita dengan dia.so better buang,dan jangan sesekali pandang belakang even i know memang susah sangat nak buang seseorang dari hidup kita :)

and now alhamdulillah berkat kesungguhan aku untuk melupakan si dia dulu tu berjaya dengan jayanya.heh senang ke nak lupakan?taaaak sangat susah.ingat satu je, what they give to us, they will get back.!

* gambar di atas takde kena mengena dengan aku yang putus cinta dulu.
[ada sikit kot]
muka yang penuh keegoan huh.

bye!


2 comments:

Ina said...

kalu la sy sekuat tuh :'(

miera aziz said...

harus tau ! kena kuat , tak kuat pun kena kuat jugak !! jgn lemah yea syg,,biarkan dia pergi.yg terbaik sedang menanti :D