Sunday, April 3, 2011

KL Lumpooq trip !

assalamualaikum ! tak jawab dosa,wahaha.okay aku dah balik.wuhuu sangatlah seronok bila berada di rumah.rindu gila kat peti ais yang banyak makanan tu, rindu gila kat bilik air tempat aku melalak tak hingat dunia.waahh seronokknya bila berada di rumah,ahaks.:P[padahal takde kat rumah tiga hari ja pun sengal].=.=,entry kali ni nak tulis panjang panjang.malas nak update sikit sikit.nak bubuh tiga hari punya cerita dalam satu entry terus.kalau agak agak bosan sila lah cepat cepat gerakkan tikus bercahaya korang kat pangkah di atas.okay?taknak baca lagi jangan bukak belog aku pastu dah baca jangan kutuk kutuk aku.tak puas hati mai jumpak aku kat selama kita sembang face to face.ada baran ? heh .



rabu 30.03.2011.

malam nak gerak ke kl memang mendebarkan.ceh bosan.dah la malam tu cuak gila boleh Budin call aku semata mata nak pekena aku,memang la sangat cuak sebab janji bas nak gerak dalam pukul 11 malam.Budin pulak call aku dalam pukul 10.25 macam tu kata bas nak gerak dah.gelabah bewak jugak la aku terkontang kanting angkat beg semua bubuh dalam kereta.aleh aleh naah dengaq sora jembalang jembalang gelakkan aku secara berjemaah sambil cakap lukenalbeb.damn!aku rasa nak menangis kat mak aku wuwuwuwu kena buli.-____-

memang dalam bas tu aku hangit satu badan tengok Budin and the geng gelak gelak kat aku.tapi tak apa, aku dah paham depa ni macam mana.kawan dah lama kan. HAHAHA. dalam bas toksah dok kata la punya riuh satu kampung.dok wat lawak tak habis habis.aku sampai terlena dengaq depa buat lawak.hehe.aku terjaga pun masa berhenti rehat dekat R&R Gunung Semanggol and memang terkejut gila bila aku keluar dari toilet dok gelak sakan dengan Sheera tertentang mata dengan Amzar.what so sweet memories bila bertentang mata dengan dia secara mengejut and mesej dia masuk kata dia ada kat situ jugak.HAHAHA.teet.:P



sempat lagi kan berposing depan toilet.tehee.:P



khamis 31.03.2011


this is Amzar.time ni dekat Sungai Buloh dalam pukul 5.00 pagi kot kebetulan bas aku dan bas dia berhenti dekat tempat yang sama kebetulan lagi dia pun nak pergi kl jugak tapi dia pergi makmal anatomi dengan tempat tabung darah apa tah.aku bukan budak medic or amik course macam dia so aku tak tahu sangat.ouh lagi satu,dia kawan aku time lower six and YDP sebelum dia pergi masuk SPA and amik course perubatan.waahh untunglah Amzar,keluar dari kolej tu dah ada kerja tetap as Madical assistant.untunglah sape yang dapat jadi awex dia.wahhahaha. alang alang dah jumpa kan, tangkap jela gambar dengan dia.lepas tu kantoi dengan cikgu pulak.adess.malu aku. 
-______-"

dalam pukul 8 pagi selamat mendarat dekat tanah air kuala lumpur.time tu aku dok lena dengan berbaju sekolah.tenyeh tenyeh mata bas dah berhenti dekat medan selera untuk breakfast.aku memang tak lalu nak makan pagi pagi macam tu, tambah pulak makan dekat kedai memang taklah aku nak makan.satgi perut aku terkejut punca aku jadi kamceng dengan tandas awam.lepas semua dah settle, nak masuk parlimen pukul 11 macam tu, jadi cikgu bawak kami pergi makan angin dekat tugu negara.hahaha.syok kot.lawak gila time ada orang jepun minta tolong budin snap gambar dia and budin memang sempoi gila ah boleh buat buat paham orang tu cakap jepun.speaking pun dia tak reti.hahaha.dua dua buat paham aku rasa.



best friends.


my best classmate.


ketamakan nampak di situ. sorang laki berbini empat.wahaha :P




member kamceng.


form six students 2011.





member gila gila.



pelancong jepun.wahh memang dok rasa syok gila time dia minta sape tah tolong tangkap gambar dia lepas tu dia tarik aku bergambar sekali dengan dia.syok gila.perh superb tinggi dia ni.:D


dalam jam 9 lebih dah sampai dekat parlimen.memang sweet memories la dekat parlimen sebab boleh jadi patung kejap.HAHAHA.handphone,camera dan barang barang yang sama waktu dengannya tidak dibenarkan bawa masuk sekali.cehh.dah la dapat makan beradab dengan menteri apa tah,wuwuwuw tapi tak dapat tangkap gambar. memang syok gila time makan tu ada orang tolong tuangkan air,ada orang tolong bukakkan hidangan and makanan dia superb sedaaaap!memang kenyang gila ah time tu.berbaloi jugak la jadi patung dalam dewan persidangan selama sejam lebih.tak boleh bersembang,tak boleh letak tangan atas kerusi depan aku,mengantuk jangan kata la aku pun terlelap tak sudah sudah dok meniti jam bila boleh keluar dari dewan persidangan tu,



hanya mampu tangkap gambar dari luar.wuwuwu.



YB Miera Aziz
Menteri Luar Negeri.
[akan datang]
hahahaha.
:P


masa ni dalam pukul 6 tak silap aku lah, on the way nak pergi ke Universiti Malaya untuk dengar tazkirah malam yang di sampaikan oleh Kak Mid.tazkirah dalam pukul 10 kot sampai 11 macam tu.mula sampai dekat UM dalam jam 7 lebih solat maghrib semua lepas tu pergi makan dekat cafe.memang penat sangat sebab seharian pakai baju sekolah and check in dekat hotel paling loaded gila dalam pukul 4 lebih dah mandi semua dalam pukul 6 kena gerak pergi ke UM pulak.perhh penat wa cakap lu.tempat penginapan memang terbaik ah dalam seumur hidup aku.dah la bilik aku duduk memang buat kaki aku nak tercabut.tingkat empat pulak tu.aku memang kamceng dengan tangga.pulak kena bilik tadak plug.terbaik sangat!sedih gila.nak charge handphone nak iron baju kena turun ke tingkat dua.HAHAHA.aku memang suka berjaga tengah tengah malam tunggu handphone aku beteri full.bersyukur bersyukut sebab ada tempat tinggal.:P




JUMAAT 01.04.2011

gerak dari hotel mewah dalam pukul 7 lebih dengan berbaju kurung malam semalam dan pergi ke UM untuk melawat ke fakulti fakulti yang berkenaan dengan cos yang kami belajar dekat form six.mula sekali pergi kat fakulti sastera.tade yang menarik sangat even time tu YDP dari fakulti sastera dok sembang kencang pasal sejarah semua.hahaha.mybe sebab UM ni bukan U pilihan aku kot sebab tu aku macam kureng sikit syok dok kat sini.hHAHA.


dewan kuliah fakulti sastera.



gerak ke fakulti ekonomi.


dewan kuliah fakulti ekonomi.nampak old stail kan kuliah dia.dalam kuliah ni la melahirkan orang orang yang berjaya macam Zaty Aziz Gabenor Bank Negara Malaysia.lagi satu masa YDP dari fakulti ekonomi cakap kan,dia pun dari form six jugak.and dia kata sape sape dari form six memang student dekat situ semua respect la sebab its not too easy to carry on in form six.tehee.




lepas tu gerak ke Muzium Seni Asia.


bertemu dengan Datuk Paduka Rajmah Hussain.kecik je orangnya,tapi dah jelajah satu dunia.yup dalam muzium ni semua barang barang dia.hobi dia mengumpul kotak kotak dari seluruh negara,respect datuk!


waktu ni memang dah lenguh gila kaki sampai aku bukak kasut aku,sakit gila kaki berjalan dari satu fakulti ke satu fakulti.penat kot.adess.


lepas budak budak laki solat jumaat, kami pergi ke muzium negara pulak.memang suka gila pergi kat tempat tempat macam ni.[tipu!]


sweet kan depa ni.macam macam perangai la.depa ni lau tak buat lawak tak sah!





malam dalam pukul 9 pergi ke shah alam.perh superb cantik kot tempat dia.taknak balik time ni.nak duduk lama lama.memang lama.hahahaha.cikgu bagi masa sampai pukul 10.30 je yang aku melalut sampai pukul 11 malam.HAHAHA.boleh jadi aku dengan member aku.okaay geng kedua yang lambat masuk dalam perut bas.hehe.


SABTU 02.04.2011

[tak larat dah nak menaip]




time ni dekat klcc.nak masuk petrosains.macam budak budak je.aku masuk kan semua budak budak je.hahaha.sebenarnya ada lagi gambar yang tak diupload.nanti nanti la aku upload lain.penyakit malas dah datang.tehee.bye!






No comments: