Thursday, March 3, 2011

begitukah cinta


semenjak hidup solo ni kan, bila tengok cerita ni perh asyik dok kira nak kuaq ayaq mata saja habaq hang!cerita dia memang la tersangat best okaaay!mana taknya,nazril[gambar di atas] sanggup buat apa saja untuk bersama si riana ni[gambar di atas jugak].dah la hensem nak mati!
tapi nak dapat sorang laki macam nazril ni memang tipis la kan.
=,=




nak jugak dapat macam ni.

lol!

yang sedihnya nazril ni buta.huaaaa.

tapi tak apa, tetap hensem!

tengoklah.. dah la hensem, dapat jaga anak dorang.walaupun nazril ni tak kerja.

yang bestnya cara riana layan nazril,nazril layan riana.macam teringin sangat la kan nak dapat macam ni jugak nanti.tapi jangan harap la kan, dalam dunia realiti takdenye laki macam nazril ni haa.kalau ada pun tak banyak.nak cari yang tak banyak tu la susah.-___-

dah nak layan cerita ni sampai habih!

[dalam dunia realiti memang takkan ada laki macam ni!]


No comments: