Thursday, February 10, 2011

really need you..

wahai kesayanganku..
biar kepahitan itu pergi...
agar kemanisan mengisi..
biarkan kekecewaan itu berlalu..
agar kegembiraan mewarnai..
biarkan kegelisahan lenyap..
jangan kita hilang semangat.
biar penderitaan itu menyapa..
agar kekuatan kita terbina semula..
biar diri ini derita..
agar aku tahu kepahitan derita ini..
agar aku sedar kesengsaraan ini..
tak sama bahkan hanya secebis dari penderitaan Rasulullah S.A.W..

Angin..
jika kau berhembus lembut melaluinya..
katakan padanya..
aku ingin jadikan dia kekasih hatiku untuk selama lamanya..

Air..
jika ku mengalir disisinya..
beritahulah padanya aku memohon maaf atas segalanya..

Bunga..
jika kau tumbuh mekar disampingnya..
kau kirimlah wangian tanda terima kasih atas hadirnya dalam hidupku..

Burung..
jika kau terbang melintasinya..
sampaikan kataku ini padanya..
aku teramat sayang dan rindu padanya..


:'(

No comments: