Thursday, February 10, 2011

saya jatuh cinta..

jangan salah paham la.ape ingat senang ke aku nak jatuh hati dekat seseorang?cukup sekali dipermainkan.HAHA.tak ingin benda yang sama berulang.wakakaka.ayat tak boleh blaaaaah gila.
tolong laa aku betul betul dah jatuh hati dengan dia dalam diam.tolongla aku dapatkannya.tolong laaa...huhhuhu kalau aku dapat dia,aku akan jaga dia betul betul.aku takkan bagi sesiapa pun sentuh dia kecuali aku.aku takkan benarkan sesiapa lagi dah curi dia dari hati aku macam mana ada orang curi kekasih hati aku daripada aku dulu.aku takkan biarkan dia terluka.takkan sesekali biarkan dia menangis sebab sakit hati.akan ku jaga sepenuh hati aku.akan ku sayanginya cintainya sepenuh jiwa ragaku.oooooohhhhh.....



'
'
'
'
v




wahahaha.aku nak sebijik macam ni.
kau tunggu la sampai aku dapat kau jadi kekasih hatiku.
ceit aku takkan sesekali biarkan hatiku ini dikecewakan.
hanya kamu wahai encik cooper yang pandai menjaga hati aku nanti.
i love you so much !

No comments: