Thursday, February 10, 2011

tagged



ditagged oleh : aidy :)

1) Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
music and him*even he not belong to me anymore.

2) Benda terakhir yang korang beli guna duit sendiri?
laksa kopok lekor dan nuget.

3) Dimanakah korang akan melangsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
sentap la dengan soalan ni.hurm kat rumah dan tema warna gold putih.

4) Adakah korang sedang bercinta sekarang?
double sentap.tidak lagi walaupun dia tak pernah jauh dari hati saya.

5) Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
triple sentap.saya mencintai dia selama saya mampu dan terus mencintai dia even dia tak lagi cintai saya.

6) Nobel/buku/majalah terakhir yang dibeli?
buku soalan dan jawapan sejarah kertas 1 & 2
latihan pengajian perniagaan 1 & 2

7) Apakah nama penuh korang?
Nurul Amirah Bt Abd Aziz

8) Antara mak dengan ayah, mana korang lagi mesra?
Dua-dua pun boleh.

9) Namakan orang yang betul-betul korang nak dalam hidup korang.
tak tau berapa kali dah nak sentap.
------------------------------------------------
*saya tahu dia bukan milik saya tapi saya cuma sayangkan dia*

10) Adakah korang basuh baju korang sendiri?
mestilah dengan bantuan encik mesin basuh.

11) Dimanakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
di bawah pokok rendang.

12) Lima blogger yang korang nak tag?
Ain Baek Shahira Zaini dan tak tahu lagi siapa.

No comments: