Thursday, February 17, 2011

mahu pengsan boleh?

bila badan ni dah lama pencen kan dari berlari, berjogging, melompat paham paham lah jadi macam mana bila tetiba je disuruh aktif balik.okaay tenat gila.disuruh lari dua round kat padang dah cukup buat aku rasa macam nak muntah balik segala isi perut aku ni.HAHA.perhh dah la panas terik, pastu pulak diletaknya tengah tengah padang tu untuk berkumpul.ehh memang terbaik la kan nak buat kulit aku jadi tinted gila.


 nasib time ni dah reda sikit panas.

lepas tu pulak hujan.

memang terbaik.

kalau taaakk..

aku kena main tengah tengah panas.

lagi la bertambah hitam aku ni.

siapakah ini.


haha.


tapi alhamdulillah lah.

aku merungut kepanasan pun aku terpilih masuk main bola tampar.

perhh.

bajet reti main je.

HAHA.

*
*
*
*
*
*










malu.















saya tak reti main.
















tapi terpilih.


















malu lagi.



















tangan kiat.



















nak serves bola.
















tak reti.
















asyik tak lepas net.



















 tapi saya terpilih.
















kenapa?





















saya malulah macam ni.



















*blushing*














 =,=.





bye bye.
*keluar blog sambil tutup muka*















malu tak habis lagi.
















bye*




















 



No comments: