Tuesday, February 15, 2011

awak buat saya tersenyum sorang sorang

syok la kan dapat hadiah daripada seseorang.untunglah saya dapat hadiah.untungg sangat laaahh!HAHAHA.FYI, aku hari ni jumpak dengan ex clasmate aku yang setahu aku lah dia cuma masuk sekolah aku dan masuk ke kelas aku ni selama seminggu tak silap aku. dah la aku jarang sembang dengan dia.lepas tu pulak sumpah sepanjang dia dok dalam kelas aku, aku tak tahu nama penuh dia pun.err aku memang macam ni atau aku sememangnya tak amik tahu hal orang?what so ever.dan sememangnya sangatlah terkejut gila bewak*biawak* bila dia ajak jumpak tadi.HAHAHA.memang aku teruja gila weii ada orang ajak jumpak.*auuuww*

yang aku tahu nama dia Husnie.nama penuh aku tak tahu pun.huhu sorry husnie.tu la kau, kau masuk kejap sangat,tak sempat nak berkenalan dengan kau kan?sekarang kau pindah balik K.E.perhh sentap gila bila kau kata kau nak pindah balik sana.wuwuwu sampai hati kau.aku tak semangat dah nak pergi sekolah.HAHAHA.

BTW, thanks sangat sebab kau bagi kat aku piala kau main rugby tu.weh berat kot?HAHA.err tak semua orang kan nak bagi benda kesayangan diorang kat orang lain.tambah tambah orang yang baru kenal.eh bukan aku la kan nak buat macam tu?*tertanya tanya kenapa kat aku je kau bagi,kat clasmate lain kau tak bagi pun kat dorang hadiah?*lagi satu piala yang aku dapat tu piala yang 1st dia dapat time main rugby dekat sekolah Anderson Ipoh.ehh memang aku terharu gilaa!!dah la aku dapat piala yang pertama kau main,lepas tu pulak kau bagi jam tangan kau kat aku.weh double terharu aku wehh.sangat sangat berterima kasih sebab aku memang memerlukan jam tangan sekarang ni.*tak payah beli jam lagi dah*

 teruja gila tengok dia letak kotak usang lagi antik depan aku.
wahahaha.

   memang terharu la kan tengok tengok ada piala rugby dengan jam tangan kesayangan dia dalam kotak ni.aku tau kau selalu pakai jam tangan ni pergi sekolah.aku tauu.aku tauu.


dok rasa macam aku main dah letak piala ni dalam bilik.
HAHAHA.


tuan punya piala a.k.a HUSNIE
'
'
'
'
v



aku tau aku tau kau pemain rugby tu pasai aku curi gambar kau wahaha.
dah nama pun curi kan.
takkan aku nak mintak izin kot?
wahahaha.
sorry tercuri.
:P
weh thanks sangat weh bagi suma tu kat aku.terharu nyahhh oiii....

WISH YOU LUCK FOR YOUR STPM THIS YEAR.

:D


4 comments:

ainbaek said...

aku rasa..he's da one..so, try to get know each other better..hahah..
btw..jeles2,,nk gak..huhuu

miera aziz said...

hahaha :D
he just my fren la..
tak lebih dari tu pun..
HAHAHA..malu i nyaaahh *blushing*
tapi syok glaa..untungkan aku nia hahaha..

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

teeetttt~ ;)
miera malu2..

miera aziz said...

hahaha malula maera.. blushing* =,=