Friday, February 18, 2011

saya pun nak jugaaak

nak tahu tak? lepas lepas aku baca blog Shahira Zaini tu kan, perh terus aku jatuh hati dekat sugar glider.comel kau tahu tak? kalau eyra namakan gula ngengsot,aku nak namakan raksasa gula boleh?tak boleh?aku tau.terima kasih.gula ngengsot ke gula menerap ke aku tak kira,aku nak juga satu.encik pakwe sila lah beli satu untuk saya.wuwuwu.=,= *aku boleh beli sendiri tahu.kalau aku kaya nanti*.

'
'
'
'
'
'
v




aku jatuh hati bila dia melihat aku dengan matanya yang sangatlah bulat dan besauu itu.


tengok.comel kan?
bayangkan kalau aku yang melekat macam tu?
wakakaka.

*tolonglah jangan bayangkan*
=.=


saya sudah jatuh hati sama kamu la wahai encik gula ngengsot.

wuwuwu.

ada siapa siapa wakil nak belikan untuk aku tak?

kot nak bagi hadiah hari jadi kat aku ke?

hadiah perkenalan ke?

hadiah ke?

ada tak?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



takde?



kecewa.

=,=


saya mahu juga itu gula ngengsot satu.


okay bye bye.





No comments: