Friday, February 25, 2011

BIRTHDAY BUDIN a.k.a SAMAD GULUNG

kalau plan dengan Tira memang menjadi la kan.HAHA.terbaik lah.sambut birthday Budin dekat Pangfit.perhh aku pun terharu kot.mana taknya memang sweet sangat la kan bila awex sambut birthday dengan pakwe kesayangan.HAHA. Time bawa kek tu pergi dekat Budin memang time tu aku tengok dia nak menangis kot.aku tau mesti dia terharuuu.wehh aku jeles gila!wuwuwu =,=
 
 
 




 HAPPY BIRTHDAY BUDIN!

MUHAMAD AIZAT SAIFUDIN :)

SAMAD GULUNG.
muka dia budin time ni memang nak menangis kot.tengok cara dia pun memang macam dia terharu sangat sangat.bertuah kau budin dapat awex macam tira :)


 sweet couple.

*jeles*
 

 yaya ada sekali!

yaya :D


aku harap korang dua kekal sampai kawin and sampai akhir hayat.

tengok sweet gila.dah la perangai gila gila.



*budin dengan tira kawan baik aku dari sekolah rendah lagi :)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



*aku jeles sangat.*

aku bila pulak.
tira dah jumpa mR.right dia.

aku rindu..
:')


No comments: