Saturday, February 26, 2011

MERENTAS DESAKAH INI?

ya saya masih lagi budak sekolah.ada masalah kah itu dengan aku yang masih lagi budak sekolah?LOL! apakah? best apa jadi budak sekolah.aku dapat jadi senior dekat sekolah.aku dapat buli budak budak bawah dengan kejam.LOL lagi.bukan begitu ya anak anak.membuli itu tidak baik :).apa apa pun yang terbaik hari ini la kan.ada acara merentas desa.sudah menjadi kewajipan di sekolah aku acara merentas desa ini.waahh sangat seronok sebab kami budak budak tingkatan enam tidak lagi perlu berpeluh peluh berlari lari anak dan sebagai senior haha perlulah menjaga trek kan.tapi kan alaa tak menarik sangat lah merentas desa tahun ni.bukan apa selalunya aku lari masuk hutan tapi kali ni tak lagi.kali ni trek tak berapa menarik sebab tak adventure lahh tak masuk hutan.HAHA.macam aku nak lari je kan.sangat bertuah sebab tak turut lari sekali. 









tengok larian dalam taman perumahan.HAHA.terbaik lah.masuk sampai tiga buah taman perumahan, termasuklah taman perumahan aku.eheeem trek di belakang rumah aku okaaay!HAHA.
kenapa ada lori tu?
tak paham aku.
ouh hai Am hai Yunus !
:D


kawan kawan sekomplot!


diberi tugas untuk sampaikan gelang getah dekat para peserta.
[ayat skema batak! ]





muka excited je tunggu adik adik sampai dekat check point kami.
hahaha.
lol.
-___-"


peserta yang petama sampai dekat check point aku kalau tak silap.
check point ke23.perhh.memang jauh la kan.


peserta tak sampai lagi.haruslah tangkap gambar okaay!
haruslah menggunakan kenderaan sendiri ya budak budak!
nasiblah bewak aku ni sentiasa ada disisi.
sayang kau lah bewak kesayangan.





kalau tak aku kena jaga check point dengan Am. memang malu la kan. awww !
nasib ada Syida temankan aku.malulah berdua je dengan Am.*blushing*

=.='


dah la pakai baju sama dengan Am.

malu lagi laah.

wuwuwuwu.

*double blushing*

asyik dikenyeng kenyeng kan dengan Am je.

*triple blushing you*

=,='
=,='
=,='









No comments: