Wednesday, January 19, 2011

petua hilangkan ketumbik di mata

assalamualaikum!
waaa semuaa haii!!

wuwuwu mata aku ada ketumbik derr.memang sakit la kan.jangan tanya sebab apa boleh jadi macam tu,wuwuwu =,=. tadi kat sekolah tiba tiba je mata aku sakit.suluh punya suluh naa!amik kau nyahhh ketumbik doe baru nak naik.HAHA riuh satu sekolah mata aku naik ketumbik wakaka.

bising punya bising,kawan aku syida pewitt dia ada bagi petua untuk hilangkan ketumbik yang baru nak naik jadi besar tu.hehe menjadi doee!hilang kot ketumbik kat mata.yela kecik je pun aku je yang riuh sekampung.HAHA.

kawan aku tu cakap,orang tua tua dulu amalkan tenyeh mata yang ada ketumbik tu dengan bucu kain batik.aku tunggu dok lagi.balik rumah aku cari kain batik mak aku la,tenyeh kat mata aku tu.perhh menjadi kot.hilang ketumbik tu dengan sakit sakit dia sekali.

so dekat sini aku nak cakap,petua orang dulu dulu jangan diperlekehkan!thanks kat syida bagi petua tu.kalau tak lahh heee mata aku waaa tak boleh bayangkan.wuwuwuwu.*gedik!*=,=


No comments: