Saturday, January 29, 2011

penat gila

 aku malas nak cakap panjang panjang sebab hari ni sumpah aku penat gila.okaay preparation untuk wedding kakak aku esok amatlah memenatkan.*penat penat pun sempat lagi kan nak update blog aku*-____-"


ni pun nasib baik la jugak kan wedding kakak aku tu buat dekat dewan.aku rasa kalau buat dekat rumah confirm dah rumah aku sesak gila kalah trafic jam.wakakaka.malas nak cakap banyak dan upload gambar banyak banyak sebab yela ni kan persiapan awal je.hehe.sila tengok laju laju gambar di bawah ini -..- *lol sengal gilak*














 

okaaay seperti yang dijanjikan.
HAHA.
sikit sikit sudaa.
aku penat gila banganggg.



mood : ketiduran/kepenatan/kekecewaan--- > *tade kena mengena lol*




okaayy that all esok aku upload gambar banyak banyak pulak.

bye bye !   

No comments: