Monday, January 31, 2011

MySisterWeddingDay

patutnya aku nak update blog aku semalam.tapi sumpah aku penat gila sebab berdiri lama dekat lobi dewan tu kan sambut tetamu dengan bagi beg dekat diorang.malam ni baru rasa macam ada mood pulak nak cerita panjang panjang dalam blog aku ni.HAHA.sengal gilak.



ni la mak dengan abah aku.wahaha.tema semestinya berwarna biru okaaaay ! 



time ni aku nak keluar la dewan nak tengok.tapi tak boleh sebab aku kena jaga 
tetamu yang datang.nanti tak dapat la pulak beg kat diorang nanti kan :)

tu dia pengantin weee aku bila pulaaaak ?
nak jugaaak nak jugaaaak !
:P

ni family belah mak aku.aku rasa macam ada yang tertinggal je kan.


ni family belah abah aku.aku sampai tak sempat nak jumpa diorang la.
ape aku buat time tu sampai aku takde dalam gambar ni.
hurm :((


dan semestinya yaya dan eyka sentiasa berada di sisi aku !
thanks kat eyka sebab sudi datang kenduri kakak aku.
yela dia kan duduk jauh sanggup datang tak jumpe family dia dan terus datang kat rumah aku.
sape tak terharuu beb?
thanks sangat eyka. :)







pelamin semestinya kat rumah okaay kanak kanak.


okaaaay that all.
aku takde idea nak bercerita.
HAHA.



bye bye !

No comments: