Monday, January 24, 2011

curang kejap la kan

assalamualaikumm !


aku cuma nak bagitau aku dah tengok cerita khurafat.wehh aku tabikk spring weh.cerita dia perhh superb gempak wa cakap lu! ini kali pertama aku puji oke movie orang melayu yang merapu rapu ni betul betul dapat buat aku panjat kepala orang sebelah aku.*okayy aku curang! HAHA tapi dengan tira la kawan baik aku wee~ sayang hang ketat ketat ! *


sebelum tengok wayang harus lah bermain main dulu kan?haha.
* tengok lah dengan sape aku curang ni HAHA *




memang nasib aku baik la kan ada orang nak belanja aku tengok wayang.wahahaha terima kasihh sangat sangat.lepas tu yang paling syok sekali time makan kat kfc ada la orang tu dapat makan ayam berkuahkan milo.HAHA.sorry sangat aku tak sengaja tumpah kan milo dalam pinggan orang tu.HAHA.err aku takkan lupa la kan kata kata dia"bila lagi nak merasa ayam kfc berkuah milo".okayy sumpah aku malu gila time tu.-_______-"







banyak gila aku letak gambar dia kan.waakaka.err pelakon ni memang hensem HAHA.-..-".aku tak pernah lagi la kan menjerit jerit sebab tengok filem hantu yang dibikin kan oleh orang melayu kita ni okayy sebab aku tau kebanyakan cerita cerita kita banyak sangat merapu.HAHA.suka suka hati je kan aku nak komen.tapi memang kali ni terbaik lah!okayy double large di sini KHURAFAT TERBAIKKKK !! tak rugi duit la aku jamin memang best siall !haa amik kau.HAHA.

sampai ada la orang tu kaaan tengok cerita ni sampai mengelongsor kerusi HAHA.siot je.yang aku pulak asyik tutup muka aku.weh takut terkejut.err aku nak cakap sape sape yang ada sakit jantung jangan tengok okayy!tak pasal pulak nanti pawagam tu berhantu hehe :P

lepas tengok tu aku dengan tira pergi la jalan jalan kejap kat lake garden hehe.best la kan?=,=








hari paling seronok sekali okayy !
THANKS A LOT MY LOVE 
 * TIRA MIRA *






No comments: