Monday, October 14, 2013

KeKK

Assalamualaikum.

Aku rasa dah sebulan kot pergi KeKK haritu. Tapi takpe, aku nak update jugak. Makin lama makin tak banyak pulak story nak mencoret dalam blog aku ni. * Sebenarnya malas. Sepatutnyalah kan, kolej aku tak patut tau pergi KeKK ni sebab karnival ni langsung takde kena mengena dengan cos aku amik sekarang. Makanya bermulalah macam macam suara dan rungutan dari student. Tapi bagi akulah, aku tak kisah pun sebab tak kena keluarkan duit dan aku cuma belanja RM7 untuk makan. Muahaha. KeKK ni Karnival Kemahiran apa tah aku pun dah lupa. 

Sebagai permulaan. :P

Karnival ni taklah jauh mana pun, aku pun tak sempat nak terlelap dalam bas sebab amik masa sejam lebih sikit macam tu je nak sampai. Biasalah aku kan duk Seremban je, nak nak pergi karnival ni dekat Serdang je. Tapi masa sampai dekat sini banyak jugak aku tengok student dari kolej Taiping, Kulim dan so on yang blah blah utara sana nun yakni sek sek aku la bak kata mek. Aku pun alaaa siannya dorang datang jauh jauh tapi macam takde benda sangat pun nak tengok. Bagi aku lahh. Hikhikks.

Haruslah gigirls bergambar uollss..

Bersama weirdo Ah Pong aaa. Hee.

Jumpa dengan Linda :)


Dapat tangkap gambar bersama impian saya R1. Huwaa. Bilalah boleh ride sendiri ni. Sobss..

*Balik tu aku mimpi aku naik R1. Aku bawak ooo. Pastu aku terpikir, sejak bila pulak kaki aku sampai bawak moto cenggitu. Kenapa hanya mimpi. Sedihhh. Kbai.


No comments: