Saturday, March 2, 2013

My new life begin.

Asssalamualaikum.

Pejam celik pejam celik dah dekat dua bulan aku ada kat Academy Seremban ni. Walaupun mula mula masuk sini aku rasa oh god, ada masa depan ke aku pilih belajar dekat sini, tengok tempat pun macam tade masa depan je tapi setakat ni alhamdulillah semua dalam keadaan baik. Tempat belajar walaupun tak sebesar macam dewan kuliah dekat u, tapi aku bersyukur.  Tempat belajar selesa, cara pembelajaran pun okay, aku selesa dekat sini. Sebab aku ni amik kos cullinary aku lebih banyak buat kerja amali dekat kitchen berbanding teori dalam kelas. Alhamdulillah jugak setiap kali exam aku pass dengan cemerlang.


Macam biasalah, bila kelas teori je banyak masa terluang. Jadi ini kerja dia.



 Imah Anuar Ajmal Tajol Syafiq.
 With Imah.

Before fly to PD.
 My dearest dormates Ira Ecah Fana.




 Chef chef Adelphi Ajis, mirul baby, emy, Mirul itam dengan farhana.

Otak macam dah weng weng sikit nak keluarkan idea. Aku tatau nak tulis macam mana dah sekarang. Lama tak update tu makan dia. 

Tak sabar nak masuk kitchen. Tak sabar nak pakai baju chef :)


No comments: