Monday, December 17, 2012

Love is sweet part II

Assalamualaikum.

Alhamdulillah selesai kenduri kahwin acik. Semua berjalan lancar dan macam tak percaya yang acik dah jadi bini orang. Dan lagi tak syokk sebab aku takde lagi port nak melepak nak berpoya poya nak berbagai lagi dekat Ipoh. Huhuhu lap air mata. Kali ni kenduri dekat belah pengantin lelaki pulak di Teluk Intan. Selama ni aku rasa Teluk Intan tu adalah tempat perkelahan mandi manda rupanya cuma ada menara condong yang aku tengok tak condong mana pun dari jauh. Penat aku menyuarakan pendapat yang menara tu tak condong dengan mak aku dan akhirnya kami berdua sakit tekak. Sabar jelah. 


See see.Tak nampak condong pun.Aku rasa macam melancong kat Beijing je. Muahahaha.




The smileeee. Happy moment.(Y)



Before gerak ke Teluk Intan, lepak dulu dekat resort Paksu yang awesome.


The lauk pauk yang disediakan oleh Maksu. Thumb up :)

Lunch dengan tok.

Love of my heart.

Jum posing hehe.





And the Big Days..





The family.




 Baru aku tahu tak puas makan di meja pengantin. Waaa aku tak puas makan. 

Family.Welcome to Abang Yun. :)







No comments: