Sunday, July 29, 2012

Memories part 1

Hari ni macam malas menaip. Tengok gambar pun jadi lah.


 Antara budak budak kelas aku. Tak ramai tapi riuh gilaaa.
Cikgu Fida tenggelam sebab pakai baju sama kaler dengan pelatih haha. 

Me with Syida. Classmate plus dormate. Extra point, tak payah susah susah nak kenal dengan orang lain dalam kelas. Cukup hanya sorang.

Ni aktiviti kelas. Aktiviti kelas sampai terkeluar kuar dari kelas. Kelas yang terakhir tak silap aku. Banyak aktiviti kelas yang melibat permainan. Itu yang best, ciss tak terasa langsung aku ni 20 tahun lepas tu pulak sumpah aku tak pernah amik tau pun apa kenama aktiviti aktiviti dalam kelas tu.

 K muka aku macam ape lagi cukup dengan pipi tembam, rendahnya, muka kanak kanak ehh hahaha. Sebab tu gambar tu kecik. K hmm.





 Kelas PKRS.





Komuniti di luar kem. Best gila bila dapat keluar. Macam cacing keluar dari tanah. Burung hantu terbang siang. Waaa dunia luarrrrr.....
Kesian kan?





Aktiviti fizikal. Ekceli banyak lagi. Nanti la update lagi. Kbaaaii.

No comments: