Monday, October 10, 2011

Hello Final Muet

gerak gempur baru berlalu dan disambut pula dengan MUET.
hello i am candidate A.please be strong miera.pleaseee.
T______T

akceli aku adalah Candidate B.tapi ada sikit anjakan paradigma yang menyebabkan aku kena jadi candidate B.wei tak acii aku kena cakap dulu,aku kena jadi ketua aku kena bagi idea aku dulu huaa member member aku yang lain semua seronok dapat jadi candidate B C D aku pulak dapat jadi orang 1st yang bercakap.dont worry miera,you can do it!


LOL!
-,-


2 comments:

ain said...

go.go chayok miera. i know you can do it. just say what u want. they won't remark you on your grammar or watsoever. they just want to see your level of confidence. but, do well in your writting and listening. atleast band 3 pon u dah tak perlu repeat kt U nnt. chayok.chayok!!.

miera aziz said...

insyaallah kakak ain!uii dpt band 3 pun aku bersyukur sangat dah :D