Friday, September 16, 2011

sorry saya tak berniat pun..

sombong ke aku ni?
atau aku ni memang sorang yang jenis lupa kawan?
sampai ada orang makan hati dengan aku.

saya NURUL AMIRAH BT ABD AZIZ

wanna to say sorry to you and you and haa you.

1.sorry okay kalau selama ni kita berkawan aku ada kecikkan hati hg.

2.sorry jugak pada kawan lama lama maybe kita berkawan masa sekolah rendah lagi tapi kita terpisah bila naik sekolah menengah dan maybe aku berubah sampai berselisih pun tak bertegur dah.maybe aku tak perasan atau aku ni memang jenis takkan perasan sapa2 pun kalau berjalan.sorry you.

3.sorry kalau ada sesapa hantar mesej bagi salam tanya elok elok "miera buat apa tu?"lepas tu aku jawab dengan tade perasaan "hg sapa?" "sapa ni?" "kita kenal ka?"serius aku tak kenal kalau ada nombor nombor yang tak save nama.sorry lagi kalau aku tak save nombor hangpa hangpa kawan.

4.sorry kalau aku terbelagak tersombong dekat facebook tak bertegur,kalau komen tak terbalas,kalau add tak terapprove sorry buddy.sila silalah tukar nama sebenar kalau nak aku approve sebab aku takkan approve orang yang aku tak kenal.sorry dear.

5.bila kita dah berjauhan,bila kita tak lagi satu tempat belajar,bukan lagi satu bilik untuk berkongsi guru sememangnya kita akan rasa renggang.tapi insyaallah kalau aku jumpa sesiapa yang aku kenal dan aku nampak aku akan cakap dalam hati " ohh kawan aku tuu!"tapi aku hanya bertegur dalam hati.yolah kalau kau dok seberang jalan nun disana aku disini takkan aku nak keloi sambil melayang layangkan sapu tangan cap matahari tu kot?maluu siot.

6.banyak sangat kan salah aku sampai aku naik motor pun ada orang cakap aku ni sombong sebab tak bertegur masa dok bawak motor.sorry brader,bukan taknak tegur tapi time aku bawak motor mesti lah aku focus dan takkan aku nak cam sorang sorang sambil sengeh pejam mata lalu kejar orang yang aku kenal.oh tidaakk.aku bukan ghostrider.

7.sorry untuk kawan lelaki aku yang sorang ni selalu sangat main miscall.brader aku tahu hang dengan aku dulu masa form 5 satu kelas tapi jarang bertegur.bila dah keluar hang dapat nombor aku kemainnya suka hang bermiscall aku.haha.aku bukan taknak main miscall dengan hang tapi err loadingggg.aku malas layan miscall.sorry bukan busy tapi lazy.serius tapi kalau hang mesej aku insyaallah aku akan reply.

8.sorry kalau ada yang ajak tengok wayang tapi aku tolak.bukan sebab sombong katak tau tapi sebab aku tak habis lagi exam.bila aku dah betul betul merdeka nanti insyaallah aku akan teman hang tengok wayang.tak kisah nak naik motor ke,lori ke tak kisah aku akan ikut.insyaallah.:)



aku tak kesah kalau ada orang kata aku sombong ke,berlagak ke,lupa kawan ke tapi aku tetap ada kawan kawan yang tak anggap aku macam tu.


yaya miera najah ayu.bff<3

ain najah old friends since bangku biru sekolah rendah.

form 5 geng.
my girl since year one.

my girl pre-u three.

they make me happy everydays.

 i have them.

No comments: