Sunday, September 11, 2011

ke mana saja bersama buku


okay sumpah tak sabar nak habiskan final walaupun sebenarnya takut gila nak hadapi hari tersebut.lagi cepat habis lagi ringan kepala otak aku nak memikir menelaah segala bagai jenis buku.lepas tu terasa macam bahagian pengiraan lagi seronok daripada menelaah buku sejarah.terasa ringan gila beban bila satu satu paper dah lepas.lepas ni tinggal lagi tiga paper je lagi fuuhfuuhh sabarrr.


esok paper sejarah jadi kemana saja aku pergi dikilitnya buku sejarah dicelah ketiak walaupun agak melampau tidur pun peluk buku sejarah.orang lain exam bila cuti duduk rumah diam diam baca buku 24jam aku pulak esok cuti laju laju pergi ke sana sini.disebabkan aku sorang je yang tinggal dalam rumah dengan mak abah aku jadi terpaksa jugak la ikut ke mana saja dorang pergi.

kalau melancong ke rumah kakak aku mesti kena pakai stokin pakai sweater pakai baju tebal tebal sambil selimut dengan selimut toto yang tebal.
rasa macam nak pergi terjun dalam kolam air panas yang ada dekat situ.

nak katak macam ni satu.nak super bigger punya boleh dibuat peluk peluk.
ada sesape nak bagi?
takdee?
fine.
byee.
=.=

*tetiba emo sendiri*










No comments: