Friday, July 1, 2011

personal taste


gambar LEE MINHO diutamakan disini ya.

personal taste baru start 29hb hari tu di 8tv dan semestinya aku cop awal awal tv lepas tu sorok remote astro daripada bapak aku,semata mata nak tengok lee minho berlakon.ceit.kalau hero bukan lee minho bukan aku la nak tengok.hehe.



macam biasa, lee minho berlakon dengan pegang watak yang serius macam dalam cerita boys over flowers tapi dalam cerita ni heroin dia tak boleh lawan macam jandi.sumpah aku rasa lee minho layak berganding dengan jandi je.tehhee.

cerita ni baru je start so aku tak boleh nak kata best ke tak sebab awal awal lagi aku rasa cerita ni macam tak berapa sangat la sebab niat aku tengok cerita ni cuma nak tengok lee minho je.sumpah rindu tengok dia berambut kerinting tuu.


lepas ni nak tengok city hunter pulak.apa sebab?sebab ada lee minho.

cooll yaww.

chalowww.


No comments: