Thursday, June 23, 2011

entry kasut

tetiba hari ini dapat hidayah nak cakap pasal kasut.apekah?

chekkidapppp yaw.

#1 
kawaiiieeee~ ^^!

sumpah la weh gurl mana yang tak idamkan kasut yang agak la cun meletup di kaki mereka?tehee.aku pun dah lama usha kasut kasut yang agak berkenan di hati tapi ada je yang menghalang nafsu serakah aku tu.bila tangan nak ambil pegi bayar kat cashier alahaaii time tu la hati berbicara,weeii makan lagi kenyang la weeeii.teeehh.terus aku letak dan membelasah orang orang di hadapan aku dengan jelingan yang agak menakutkan. =.=



teringat zaman kanak kanak ketika berusia 17 tahun,ceh keluar dengan member semua pakat nak pakai kasut jenis macam ni.asal keluar pakai kasut ni.tak syiok ar pakai selipar p shopping mall.padahal sekarang aku pakai selipar buruk je pergi shopping dah tak kisah pasal kasut lagi.sebab apa?sebab aku rasa dah boring.bila aku tengok budak budak sekolah pakai kasut kononnya habis cun la,aku rasa macam eleehh belajar tak tara mana,nak bergaya lebih.okay itulah aku satu ketika dahulu.=.=

padahal aku sudah jatuh hati dengan kasut seperti ini :
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
v



tetiba bernafsu nak pakai high heel setinggi langit.





gimme this!! :P

likeyyyyyyyyyy :) — ♥

dan lebih kepada style gini.woooww nampak kiut :)



disebabkan terlalu lama tak meng-hap-date blog,agak berdebu dan bersawang dan agak termelalut tak tentu pasal.

bye.



No comments: