Saturday, June 4, 2011

heloo 9 teen!

 hello ladies and gentlemen.1stly nak ucapkan bebanyak terima kasih for those yang wish birthday kat aku.terutamanya dekat yaya,am,epy,sheera dan ramai lagi yang wish tepat jam 12 malam kemarin.perh sobs sobss thanks guys.sanggup set jam nak bangun wish dekat aku haha.sumpah lawak derr.alhamdulillah dah 19 tahun aku hidup atas bumi Allah ni dan bakal melangkah ke alam 20 next year.sobss.tahun terakhir aku menjadi budak belasan tahun.memang sedih.aku tak tua lagi lahh!

besday aku kali ni taklah semeriah macam member member aku yang ada pakwe makwe sebab aku kan single lady.sobs.btw thanks for my angah yang belikan kek secret recipe yang meletup.yeahh kali ni kek agak berbeza dari segi ketebalan.selalunya kek yang dibeli agak tinggi tebal dan banyak lapisan lapisan ozon tapi kali ni kek yang dibeli ada lapisan puding dan aiskrim.memang soodaap tok!


disebabkan aku tak reti amik gambar,jadi inilah hasilnya.gambar dari atas je aku amik.HAHA.
aku tak tau bahasa apa kakak aku tulis dekat atas tu tapi besday aku ada tiga nama.
sila abaikan dua nama lagi tu.
HAHA.


thanks to my beloved friends yang belikan cup cake yang memang cute sampai aku tak sanggup nak menelannya kerana terlalu sweet bagi aku nak makan.tapi akhirnya habis jugak aku makan,
terharu akak tau.
thanks tira,sheera,syida,anis,budin.
you all memang kanak kanak yang sangat comel nak buat surprise dekat aku.
:)
 
 
 

No comments: