Monday, June 6, 2011

happppppy gila

 hari ni macam tade idea nak tulis panjang panjang sebab terlalu seronok sampai otak tak dapat berfungsi macam biasa.lepas makan kenduri dekat rumah wani terus ke taiping berpoya poya dengan insan tersayang.



terserlah ketinggian aku walaupun pakai high heel.
salahkan mereka sebab terlalu tinggi.
=.=
lepas lepak lepak dekat TS dah penat tawaf,aku bajet nak pergi belanja makan tapi nak buat macam mana kan,baru lepas makan kenduri so semua pakat kenyang gila lagi jadi eheemm terselamat duit aku.haha.asal aku nak buat baik je,ada yang menghalang.:P.yaww thanks for the cool blog.memang sodaaap!

memang terbaiklah aku nak pergi lakegarden sebab nak tangkap gambar je,aleh aleh ada surprise.memang terharu gila lah,time tu ain dok bawak kek sambil nanyi nanyi besday song an.hahaha weeh nak menangis tapi tahan.jatuh la wa beb kalau menangis lu semua.sobss.:')

 terserlah kegembiraan keterharuan sobs sobss.


tapi yang paling syok sekali time tu ada orang photoshoot pengantin,dengan aku sekali dia shoot.HAHA.terbaik!

friends forever.


ps : dapat tiga bijik kek makk.bajet nak diet sampai kering tidak kesampaian.


I don’t remember how we happened to meet each other. I don’t remember who got along with whom first. All I can remember is all of us together... always. 
 



No comments: