Wednesday, April 13, 2011

sumpah iras macam arwah :')

Assalamualaikum.ehem baru balik dari tournament catur tadi.sumpah penaaaat gila.datang sekolah 7.30 pagi balik pukul 6 petang.:(( penat sangat.taknak cakap panjang just nak bagitau hari ni under 18 bagi perempuan dan lelaki.dan masa round ke berapa ntah,aku lepak lepak dengan abiter semua kononnya aku lah abiter padahal just bertugas masa pendaftaran saja :'). kembali cerita asal, tengah hot dok lawan ni,depa la hat player tu kan,aku dok cuci cuci mata tengok budak budak laki main ni,terpandang la pulak kat sorang mamat ni,ehem adik adik ja pun kan seiras macam arwah boyfriend aku dulu,sumpah aku pandang sekali pastu tengok lagi tak pandang tempat lain dah!weeh sumpah rindu sangat dekat arwah.al fatihah.rasa macam nak pergi ambil no phone dia ja tapi nasib dapat kawal perasaan.HAHAHA! walaupun dah setahun sebulan 4 hari dia pergi, tapi kenangan dia dengan aku terasa macam semalam baru terjadi.terasa macam semalam baru mesej dia, macam semalam baru lepak lepak dengan dia :')

u'll tak rasa macam mana kehilangan someone forever.hang tak rasa macam mana tiap tiap hari dok mesej, tiap tiap malam sebelum tidur call dulu say gudnite tetiba senyap sunyi tanpa ada sebarang bunyi mesej masuk,tade orang yang sama call.hang tak rasa macam mana semua tu.:').sedih.so girls out there,be strong okay kalau korang break up dengan bf korang.caye lah,dia bukan untuk korang sebab Allah dah simpankan someone untuk korang hidup bahagia until the end.:)


saya rindu sangat dekat arwah MUHD FARID BIN RADZUAN. :(

AL- FATIHAH.


No comments: