Saturday, April 16, 2011

accident

pagi tadi terkejut gila mak aku bagitau yang bapak aku accident.perhh tersentaaaap gila.gelabah bewak aku dengan kakak aku bergegas ke tempat kejadian.lokasi : simpang depan taman perumahan[simpaang nak masuk ke lorong rumah aku]grr.sebelum aku pergi tu,abang aku dah pergi dulu.jadi aku pun naik motor je la tengok.tapi alhamdulillah lah ayah aku selamat dan sikit pun tak cedera.cuma kereta je yang remuk.accident pun dengan motor err nasib baik tade apa apa yang terjadi dekat ayah aku.alhamdulillah.



bahagian yang remuk.



dah macam apa lagi.

motor yang melanggar kereta ayahku.

aku nak cerita pun tak reti sangat sebab aku takde kat tempat tu masa benda ni berlaku.so daripada cerita yang aku dengar, orang yg bawa motor ni nak potong kereta depan dia.tapi dia potong belah kiri sebab belah kanan banyak kereta.jadi dia amik keputusan untuk memotong disebelah kiri.tapi kereta dia depan dia nak masuk simpang,so dia menghentam kereta di depan dia dulu,sementara bapak aku yang menunggu di persimpangan pun dia hentam jugak.tapi kereta bapak aku la yang teruknya.

syukur sangat ayah aku takde apa apa.

tu la orang kata, kita tak buat apa apa pun kadang kita terkena tempias balanya.

tapi apa apa pun yang terjadi semua ada hikmah.

:')

No comments: