Wednesday, March 16, 2011

ujian hati

baru aku perasan yang hari ni date aku dan si dia couple.ouh ya lah, date hari ni jugaklah birthday kau,date kita bersama,date kau datang jumpa aku buat kali pertama dan date yang aku tahu kau dimiliki perempuan tu.tak apa, aku redha.sangat senang kau datang dan pergi.dan yang menanggung deritanya aku lah kan.okaaaay la okaay stop annoying la kan.=.=

hari ni macam lazy gila,dah la aku terskip kelas P.A,bangun tepat tepat kelas tu start.dengan baju tak beriron lagi,dengan baju yang tak dicari lagi.so aku pun dengan berat hatinya pejam mata aku balik dengan harapan aku tak akan didenda pada minggu depan.HAHAHA.dah la tidur lewat gila gara gara melayan hati yang sedang berduka lara,tapi pada masa yang sama huh ada pasangan yang sedang berpesta atas kesedihan aku,takpa takpa,hari ni hari aku yang kau musnahkan,hari ni hari aku yang kau buat aku menangis,kau buat hati aku kecewa.ingatlah hidup ni macam roda.mungkin kau puas hati dengan membuat hati aku broken.what you give you get back.mungkin bukan sekarang.mungkin satu hari nanti.mungkin tak jadi kat kau,tapi jadi kat adik adik kau ke kan.mana lah tahu.hidup ni kan macam roda.:)

petang tadi lepak dekat jasco perda, seberang perai.hati tengah broken ingat nak cari lah keseronokan sikit,tapi hampeh tak dapat nak seronok.HAHA.nak shopping pun takde mood.so pergi saja lah and balik dengan tangan kosong.sumpah aku tak tipu aku takde selera langsung nak tengok baju baju yang harga dia less sampai 70% tu.erh tak berselera langsung.so sabtu ni nak hangout lagi lah bersama buah hati aku cik yaya dengan harapan hangout kali ni dapat buat aku lupakan si dia tu.



sumpah muka tengah putus cinta.HAHAHA.

see my eyes.

bengkak sebelah.

macam mana nak ada mood bershopping?

mesti orang yang jaga baju baju kat situ pelik je tengok muka aku.

HAHAHA.



aku taknak lagi berharap dekat kau.

dan aku taknak merampas kau daripada perempuan tu.

even dia yang rampas kau daripada aku.

tapi dia tak bertepuk sebelah tangan.

kalau aku tahu..

aku takkan mahu mengenali diri kau dulu...

hadir kau dalam hidup aku menambah lagi luka dan parut parut yang sememangnya ada terukir di hati aku.



2 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

sbr dear..moga dikurnia si dia yg lebih baek.. =)

miera aziz said...

thanks kak maera...insyaallah..