Tuesday, March 15, 2011

tahniah la kan.

Tumblr Photography


heypp ! eheem dengan penuh rasa rendah dirinya saya Nurul Amirah Bt Abd Aziz ingin menanyakan satu soalan. Apa perasaan anda jika someone yang anda sayang memberi satu harapan yang tinggi menggunung dan anda pulak berharap dengan harapan bahawa satu hari nanti anda pasti bersama dengan si dia yang anda sayangi.lepas tu tup tup tuuuuup si dia yang anda sayang itu telah bersama dengan someone else?what the hell huh?

okaay sila lah abaikan question yang paling hampeh tu yang tak pernah ditanya orang kecuali aku yang sememangnya hampeh jugak la kan orangnya.okaay berhenti merepek sekarang.nak cakap la kan,facebook sekarang memang slow tahap tenuk tengah meneran ! memang macam haram tunggu dia loading berpusing berpusing macam bewak baru lepas turun flight ! grr.memang malas la kan nak tunggu tunggu, nanti kang tak kepasai laptop melayang keluar rumah.sebelum di hambat tidur di luar rumah dengan bapak aku, baik aku lompat bintang sambil tunggu facebook dapat dibuka dengan sepenuhnya.

Always put yourself in the other person's shoes. If you feel that it hurts you, it probably hurts the other person, too.



apa kena mengena dengan ayat diatas tu? mestilah ada kena mengena!bukan nak kata lah aku pun b.i spm tak lah A kangkang tu kan, alaah setakat biasa biasa je punn.tu pun copy paste ayat daripada orang dan aku tak minta izin pun nak amik.aku minta dekat sini, kepada peah binti polan aku copy paste ayat kau.terima kasih.hahaha.baru amik ayat je,takkan la nak touching kot kan.lain la kalau aku amik boyafren kau tu.bercakap pasal boyafren la kan,actually hahaha orang yang banyak gila babi bagi harapan kat aku dirampas oleh tuuuuuuuutt.malas la kan nak rampas balik, bukan aku la pengarah atau pelakon terbaik yang boleh melakonkan watak rampas merampas ni.layak lah untuk kau.kalau ada award untuk perampas kekasih hati orang lain mesti kau dapat award tu kan.aku tak salahkan kau pun kan,kau tahu aku sayang lagi dia, tapi kau tutup mata.aku tak penah pun salahkan kau nak manja manja dengan orang yang aku sayang.aku tak salahkan kau nak panggil dia dengan panggilan manja.aku tak salahkan kau aku menitiskan air mata aku dengan deras sederas deraaasnya.aku tak salahkan kau sebab kau lebih layak bersama orang yang aku sayang.aku takkan sesekali salahkan kau sebab kau tak bertepuk sebelah tangankan?

TAHNIAH SEBAB IN A RELATIONSHIP WITH MY TEARS!

terima kasih sebab pernah bagi harapan selagi aku setia, kau akan setia.hahakktuihhh!podah la.terima kasih la bagi harapan yang macam daje lagi.setia ye?hahahaha.memang kau boleh jadi pelakon.memang layak!

thank you for being mine for a WHILE.




Tumblr Photography



BOYS NEVER GIVE THEIR HEART AWAY, THEY PLAY US GIRLS FOOL WAIT TILL WE GIVE OUR HEART AND THEN THEY PLAYS IT COOL.

2 comments:

waniey said...

in ar,ship with my tears?? thats mean declare kat fb?? sabar okeh?? waniey pon same nasib~ +__+ chill~

miera aziz said...

its hurt waniey..he broke my heart so badly..why he can give a thousand big harapan dan dia bersama org lain.now he said she love both of us.nape mesti kita yg kena..nape mesti kita yg menitiskan air mata kita demi kebahagiaan org lain..