Sunday, March 27, 2011

rilakkuma okaaay !


rasa macam malas nak update entry yang dah basi.hahaha.tapi still gewdiks nak update jugak!bukan taknak update tapi masalahnya saya sangat busy.yaa sangat lah busy wahai makcik makcik sekalian,tapi masih sempat bershopping shappan di Sunway Seberang Jaya dengan jayanya bersama kakak kesayangan dan plus sangat malas nak bukak lappy bila internet tak dapat diconnect connect.tekanan meraban satu hari  setengah sebab tak dapat bukak internet.




bukan aku la kan nak shopping macam ni sekali gus.HAHAHA.ni semua gara gara ikut kakak aku shopping. 


nak bagitau aku dah berjaya mengumpul barang barang rilakkuma!hoyeaah hoyeaah !

saya dah dapat earphone ada muka rilakkuma. 

weee sukanya bila saya gembira :D


tamak tak aku tamak tak ?

haa amik kau nak sangat kan.

tapi aku note satu ja.

yang lain kakak aku punya.

hahahaha.

sumpah barang barang rilakkuma aku tengok kat salah satu kedai tu,mahal yang amat.aku pun tak tahu kenapa sebatang pen yang simple gila cuma bertempek gambar gambar rilakkuma berharga RM7 lebih.perhh aku pegang aku letak balik.HAHAH.fikir dua tiga kali jugak nak beli pen yang ada 10 batang tapi harga dia RM21 lebih.heh gila ka apa kalau aku beli tu.baik aku beli baju yang harga dia suploh hinggit dapat dua helai kat aku.huh!tapi comel lah barang barang rilakkuma. wuwuwu rasa nak beli semua barang barang rilakkuma yang ori  tapi duit tak berapa nak ramah sebab aku budak sekolah lagi.tunggu la aku kerja nanti haa -________-.





1 comment:

Nurhafizah said...

wahhh ! manyak nya ' nak dua boleh tak ?