Thursday, March 24, 2011

bengkel sejarah 1 & 2

sebenarnya agak terburu buru jugak lah nak update belog aku ni.haha.agak bersawang mr.bloggie ni haa dah lama tak usha hahaha.miss you lah sayangku mr.bloggie.taknak merapu lebih lebih lah entry kali ni sebab sumpaaaah banyak gila kerja aku malam ni.yeaaahh everyday every night aku kena jaga anak sedara aku.haa amik nak sangat kan di naikkan pangkat.sumpah penat gila dengan kerja sekolah belambak lambak, presentation kertas perniagaan aku tak buat lagi, nak kena hafal kerja cikgu Noriza yang banyak tu dan perlu dijawab soalannya pada keesokan hari.wuwuwuwu saya dah tak punya masa seperti dulu kalaa.HAHA.=.=

hari ni ada bengkel teknik menjawab sejarah paper 1 dan 2.ermm nak dijadikan ceritalah kan, sebab aku pegang jawatan MPPPU memang wajib sangat lah kena buat kerja alah ni kan.semua orang ada kerja masing masing dan semestinya aku malas sangat lah nak buat kerja berat berat hahaha so aku jaga bahagian pendaftaran.waaahh bukan sekolah aku je tau, ada 8 buah sekolah tak silap aku datang ke sekolah aku ni ha,bukan calang calang sekolah ermm terasa kerdilnya diriku ini apabila berada bersama orang orang yang smart smart ni kan.heh -____-

tapi ada la part yang paling membengangkan time aku jaga pendaftaran tu,patutnya bengkel start jam 8.30 tapi jam 9 baru laah budak budak sekolah lain sampai.lambat kot.dan sekolah yang aku jaga tu lagi lah lambat sampai.okaay sekolah paling last yang sampai.dan cikgu tu pulak boleh tanya err sekolah saya ke yang lambat sekali?aku smash je la kan.HAHAHA.jahat kan aku?kesian cikgu tu.takdelah,sekolah dia takde la jauh sangat kan,lepas tu pulak dalam borang tu student dia semua 28 orang,tapi 18 je yang datang!dah la sikit,eksyen pulak tu datang naik kereta masing masing student dia.errrhh tau la kan budak elit jangan la nak tunjuk sangat.uwuwuw even aku nak sangat lah belajar kat sekolah tu dulu,bila tengok attitude budak budak dia,sumpah aku bersyukur gila tak dapat masuk sekolah tu.hahaha.:P



geng form 6 SMKDHH yang amik paper sejarah wahaha !

 

hanya mampu tengok jiran sebelah tengah busy dan aku pulak buat buat busy body!
huh!
 
 tak silap aku ni smk Dato' Burhanuddin kot. pergh smart lah MPPPU dorang buat baju macam ni.aku ada gak bagi cadangan buat baju macam ni tapi dapat banyak gila tentangan hahaha.



ni aku tak tau lah . buat syok sendiri kot. tapi sumpah dorang ni best gila buat kawan.kering gusi aku gelak ngn dorang ni.

okaay nak buat kerja pulak.tidur lewat pulak lah malam ni.wuwuwu.

bye !
-______-"

*ramai gila laki hensem tadi hahaha syok gila cuci mata!

dapat cuci mata je la kan .
okay bai!


No comments: