Thursday, March 10, 2011

lega+seronok+berdekah dekah+penat=tersenyum sorang sorang


memang lega gila la kan sebab berjaya menghabis segala bagai test dalam minggu ni.bapak penat kot nak perah otak tadi untuk jawab test muet.mati mati aku ingat jawab dalam kelas, rupanya dalam dewan.tak boleh la kan nak skodeng skodeng jawapan jiran sebelah aku.[budak budak profesional saja mampu buat tanpa disedari oleh cikgu cikgu's]. daaaaan yang paling aku suka dapat menamatkan last test muet iaitu speaking dengan jayanya!yeeeeahhh berjaya sebab aku tak payah lagi gundah gulana memikirkan segala bagai tentang muet lagi.dua kumpulan sahaja untuk hari ini.hehe yang selebihnya esok.for all my friends yang tak jawab test speaking lagi, ehem moga berjaya la eyh esok.kami dah selesai dah.HAHAHA.tak perlu lagi resah tanpa sebab, tak payah lagi menangis dekat mak aku sebab risaukan test yang bagaikan pembunuh bersiri sebab aku takut gila time nak test untuk stpm ni.*aku tau test saja kan*-_____-







aku tak lah terlampau xcited kan sampai nak celebrate sebab dah habis test.HAHAHA.okay sebenarnya nak celebrate birthday tira pulak.hehe.semua plan dirancang rapi oleh aku,pakwe tira[budin]dengan kawan kawan yang lain. kesian pulak aku tengok tira sebab nak dekat seminggu jugak lah aku rasa dia peram perasaan sebab selalu sangat aku jumpa dengan budin.ehem sorry okay tira.



sumpah nyampah gila gambar ni.HAHAHA.muka budak kena hujan lebat.malang betul dah la naik motor lepas tu kena hujan pulak.lepas tu camera pulak habis beteri.HAHA.




patutnya nak celebrate dekat kolam air romantik sikit kan.tapi hujan pulak time tu.terpaksalah tukar port.tak apa lah, nak buat macam mana janji dapat buat kawan aku tu terharu.memang tira terkejut gila lah sebab time tu memang semua kawan kawan datang serbu dekat tira wish birthday dia.HAHAHAHA.memang lawak la kalau kita tak tahu apa apa lepas tu ada orang ramai ramai datang serbu dekat kita bagi kek wish birthday segala bagai.mestilah terharu kan.hehe.


okay time untuk mandi dengan air yang aku angkut tadi dengan abang askar yang comel.auww!

dah tiga hari air takde.memang terseksa gilaaaaa!





No comments: