Tuesday, March 8, 2011

bulan ni padat kan?


busy busy busy.tapi aku tetap nak manja manja dengan mr.bloggie aku ni ha.tak kira.nak jugak curi masa intai blog intai facebook.huhu.sumpah weh minggu ni minggu test.test yang teramat lah susah tahap gaban.hari ni saja empat paper tanpa ada perhentian.naik muntah hijau aku nak menjawab paper pengajian am kertas 1.dah la masuk bahagian undang undang[layaklah kan nak amik kos undang undang nanti=,=]aku tak pahaaaammm.tolonglah selamatkan markah aku.huhu.lepas tu pulak nyok nyoknya nak buat graf pulakkkk.satu hal la pulak aku tak sempat nak mengira semua jumlah komoditi eksport dan import tuuuu.tapi alhamdulillah lah graf aku menjadi 100% dan ada rupa graf dalam kertas graf tu.HAHAHA.

test tanpa henti.paham?takdenye nak sempat selak nota lepas kertas di hantar.takdenye makngah oii.lepas kertas dihantar terus paper satu lagi datang.grr.memang monyit la!esok pulak test sejarah.tamadun dunia dengan tamadun islam.sejarah malaysia sejarah asia.perniagaan paper 1 perniagaan paper 2.arhhh...tension okaay.dengan sabtu ni ada kelas tambahan.hellooo aku pun nak rehat jugak kan.-___-.minggu depan cuti penggal pertama.tapi ada kelas tambahan tiap tiap hari cuti tu.double tekanaaaan!minggu satu lagi pulak ada kem sejarah.kem ke teluk batik.dan hari menyinggah ke kl lompoqqq.ya itu saya mahu pergi.haha.

okay masa untuk melayan tamadun yang bagai bagai kerenahnya.




mood : mengantuk + penaaat = zombie.

=,=

No comments: