Saturday, February 19, 2011

tagged









lepas aku tengok blog showing u,aku pun kena tulis jugak kan tentang diri aku?hehe.terima kasih dekat kak nur izzati sebab tag kan dekat saya.HAHA. 25 tentang diri saya.

1. Nurul Amirah Bt. Abd Aziz nama diberi sejak azali.

2.19 tahun pada tahun 2011.

3.Ditinggalkan kekasih sebab salah faham and i dont care it anymore.

4.Of couse single dan taknak lagi bagi chance dekat mana mana laki untuk lukakan hati ini.

5.benci gila dengan lelaki yang ada awex tapi tak mengaku ada awex dan ada awex tapi selalu cari kesalahan awex dia semata mata nak tutup kesalahan sendiri.

6.lebih pentingkan kawan daripada pakwe.*apalah sangat pakwe ni*

7.sayangkan NADIA ZAMIDI*my bestfriend*

8.kalau saya dah sayangkan seseorang,sayang saya hanya untuk orang tu. :P

9.suka tidur.

10. ouh STPM candidate this year.

11. UKM target utama.

12.happy with my family and my friends.

13.love my bloggie.

14.kuat makan juga.

15.anak bongsu.

16.happy selalu.

17.suka gelak.

18.suka meronggeng.

19.suka dengan ayat ni ' bila ada duka, jangan nak berduka sangat la, tara mana langsung?'

20.sekali kena tipu dengan orang tu, perhh sampai sudah takkan percaya dah!

21.suka duit*siapa yang bukan mata duitan?tipu lah sangat bukan mata duitan*

22.suka sangat dengan negara jepun.

23.music is my life.tade music,grr bosaaaan.

24.orang tegur aku,aku tegur orang tu.orang buat belagak.lantak kau lah.

25.jenis tak ambil peduli hal orang.

itu sahaja serba sedikit tentang aku.nak tag kan dekat :

1. shahira zaini

2.aidy lya

3. ain baik

4. iqbal rawk

5. rerakun sungai

yang selebihnya siapa siapa yang nak, boleh lah ambil.saya bagi dengan rela hati.tak payah minta izin nak ambil okay HAHA chill :D

2 comments:

ezaty said...

hehe.sempoi ja psl miera :)
blh zaty komen sikit x, jgn la kata tak nak bagi chance, sedih ja kalau mana2 lelaki yg ikhlas nak kat miera :)
btw, best & santai ja baca entry ni :)

miera aziz said...

hehe zaty , tak bagi chance buat masa skg la :) hek hek hek..
thanks tau yang love u more :D