Saturday, February 19, 2011

BBQ dekat lata tebing tinggi


akhirnya menjadi jugak plan kitorang untuk bakar ayam dan mandi manda dekat lata tebing tinggi.fuhh lama sudah tidak menjejak kaki dekat lata ni.padahal takde la jauh sangat pun kan dari rumah aku.plan nak bakar ayam memang menjadi lah.sangat seronok okaay!SERONOK GILA! amik kau aku siap boldkan lagi.HAHA.




sebelum mandi haruslah bergambar dulu okay!




HAHAHAHA.

Amik kau.

gelak besar punya !

syok jumpak ayaq.




syok tak habih lagi.


mandi dulu baru bakar ayam.HAHA.

thanks dekat budin dengan Am dengan Amy.

aku tak tahu lah kalau tak ada diorang ni memang tak menjadi la ayam tu?







memang seronok lah kan?

sampai kaki aku tersepit celah batu.

melawan arus air terjun.

memang lah kan tu cari penyakit namanya?

* ni semua kawan kawan tingkatan enam.*

terbaik !



idea takde nak mengarang. tekak pun sakit, suara pun hilang sebab menjerit banyak sangat.

pinggang pun sakit asyik berlaga batu.

kaki pun lebam langgar batu.

hidung tersumbat sebab air sejuk sangat.

credit to : BUDIN , AM , AMY .

* kawan selama lamanya. thanks korang banyak tolong kami budak budak perempuan ni cari kayu bakar arang semua.
takde korang memang lah,kitorang takkan bakar ayam tu.HAHAHA.







' DALAM KESERONOKAN, ADA KESEDIHAN.'


thanks to someone sebab tak sempat bagi aku penjelasan.

dan terima kasih sebab buat tuduhan melulu :)




4 comments:

ezaty said...

wah meriahnya weekend p mandi air terjun.kat sini pula asyik hujan ja. mandi air hujan saja la :p

miera aziz said...

hehehe...nak wat camne yang..tu pun petang tu hujan..nasib sempat mandi hehe :D

ain said...

haA!!jeles jeles dan jeles..lepas nyh bwak aku pula..boleh kan?? cuti 5 bulan nnt..kih3

miera aziz said...

boleh boleh HAHAHA utk hg apa apa pun boleh la yang HAHAHAHA :D