Sunday, February 6, 2011

saya nak rilakkuma satu boleh ?

rilakkuma?apekah itu rilakkuma?sebenarnya aku ada beli rilakkuma dengan tidak sengaja.huhu aku tak tahu pulak benda yang aku beli tu adalah rilakkuma.rilakkuma sangat comell ! gambar di bawah adalah contoh rilakkuma yang aku beli dengan tidak sengaja.



rilakkuma adalah sejenis bear yang sangat comel dan sangat terkenal di jepun.
*ayat skema batak*




terasa macam nak beli cawan rilakkuma pulak lepas ni.
comel kan?
sooo sweet kalau ada banyak cawan macam ni dekat rumah.


lepas tu teringin pulak nak ada bear rilakkuma.
*aku nak yang besaaaaarr punyaa!*
waa untunglah kalau ada boyfren nak bagikan bear rilakkuma dekat saya.
untunglah untunglaaaah.

pooodaaah !
aku pun boleh beli laaa cuma aku kesempitan wang sekarang ni.
humphh !!
tunggu la aku kaaaya nanti aku beli suploh kasi sesak bilik aku tu dengan rilakkuma yang comel comel!
HAHAHA.



*sedang berusaha kumpul duit untuk kumpul barang barang rilakkuma*



chill sudaaah !

bye bye.

:)



No comments: