Friday, February 4, 2011

bersama kekasih hati

memang terbaik la kan pergi tengok khurafat buat kali kedua.dan untuk kali kedua jugak aku menjerit tengok cerita yang sama.lol bangaaaang!tapi kali ni aku tak panjat kepala orang sebelah aku dah,tapi orang sebelah aku kiri dan kanan HAHA panjat kepala aku pulak.kepala lutut aku pun diorang nak panjat.HAHAHA.baru tau haa aku dah kata cerita dia bapak punya seram taknak percaya.wakaka amik rasa hampa ketaq lutut tengok cerita tu HAHAHA.


terima kasih dekat yaya sebab sudi menjadi driver tak bertauliah dan aku semestinya menjadi pemandu pelancong yang tak diiktiraf oleh kerajaan langit wakaka.



sebelum tengok wayang haruslah berjalan jalan di tepi tasik dulu kan.
waktu tu gila time memang suntuk kot.tapi nak jugak bawak eyka jalan jalan kat lake garden.
hehehe.










amik kau.banyak gila gambar.HAHA.tapi sedih la time nak balik tu.
time nak hantar eyka dekat stesen bas tu.
wuwuwuwu.
taktau lagi bila boleh jumpa eyka.
taktau lagi bila pulak boleh tidur sekatil dengan dia.
*eyka stay rumah aku sebab nak datang jugak kenduri kakak aku*
tak tau lagi bila boleh bawak eyka jalan jalan pusing pekan selama.
:(
lepas tu lepas tu tak tau lagi bila nak dengar eyka cakap"eyka lempang kang mira"
wuwuwuwu...
rindu sangat nak sembang lama lama dengan eyka.
sorry tau sebab time eyka datang tu mira tak dapat layan eyka baik baik.
thanks eyka sebab sanggup datang rumah mira yang teramat la jauh tu kan.
huhu.
terharu sangat.

;(




* tertouching la pulaaak kan *









No comments: