Monday, January 10, 2011

shopping di selama mall

nie entry yang kedua untuk hari ni ye anak anakku.sebenarnya aku dah plan dah dengan buah buah hati aku ni nak bershopping sakan dekat selama mall.oke anak anak selama ada mall oke.banyak tuu.HAHA.saya bangga jadi anak jati selama PERAK!sila lihat di bawah muka kanak kanak yang bangga jadi anak jati selama.wakakakaka :P

tengok tengok.betapa bangganya dia. :PP



sebenarnya kami bertiga keluar ni pun bukan apa,nak pergi beli barang kelas je pun.
lepas dah habis bershopping tu,shopping sakan oke sampai balik rumah pun dalam pukul 7 lebih.
nasib la mak pak aku tak bising fuhh =,='


lepas dah bershopping sampai ke maghrib sempat lagi pergi hantar kat kelas.
weh dah maghrib pun boleh masuk kawasan sekolah lagi oke.
HAHA.
biasa lah bila kami bertiga ni memegang jawatan terpenting kat sekolah,
kami pun buat kepalaa.
lalalala.


sangat lah seram bangunan tiga tingkat ini pada waktu maghrib.
err sumpah seram wa cakap lu.
dah la kami bertiga je.
sunyii..
sepii..
lagi dinginn..
errh seram la senang cerita.

tengok la kanak kanak yang suka melanggar peraturan sekolah.
boleh bawak moto sampai kat depan kelas kan.
=,=



selama town.wakakaka.
town la sangat.
-____-"
err tempat shopping semestinya A-wang.
golden.
HONG LEONG.
tempat lain ada ke golden?
lalalala.
bangga ni jadi anak pekan selama.
HAHA.
:P


waktu bershopping dekat kedai JIRANKU,ada nampak kereta mini ni.
waaa saaangat la comelll!
kalau aku masuk u bawak kereta ni pergi kuliah mesti semua laki nak ngorat aku.
kannn?
-..-'


waktu bershopping shopping tu aku ternampak benda comel.
oke comel kann.
sekali dengan klip kertas tuu.
haa dibeli di kedai JIRANKU.
sangatt lah murahh.
klip kertas tu harga dia RM1.50.
klip rambut tu RM2.50.
total RM RM4.OO.
waaa sangaaat laah beruntunnggg!
benda comel dan murah memang menjadi kegilaan aku.

tengok tengok.klip kertas bear bear.
allaaaa sangat comell.
suka suka!
:))
err tinggal yang ni je last.yang lain bentuk biasa saja.
tak de la secomel ni okee.
HAHA.



hari ni sangat seronok sebab dapat beli barang murah dan comel comel dan memuaskan hati aku.


MOOD : SANGAT SENANG HATI 

:D

No comments: