Thursday, January 6, 2011

hari ni macam hari semalam cuma aku rasa lebih baik daripada semalam.perasaan aku,mood aku haha semua laa kan.mungkin sebab tak de kelas datin kot.sebab tu aku boleh sengehh memanjang gelak tak henti henti dari pagi sampai balik.HAHA.serius la aku takut gila kelas mak datin tu kelas perniagaan,perhh.bukan aku tak minat,cuma aku takut nak mengadap cikgu tuu.hehee.tapi aku sedih gila laa muet....huhuhu sir kesayangan aku tak mengajar dahh.sedih weh...T___T.aku dah la student kesayangan dia.*tipu tipu!* :P.tapi betul la tak seronok nak belajar muet sebab dia tak mengajar dah.tapi tak pe, sir yang mengajar sekarang pun ok jugak.sama je.*mengada ja aku ni pilih pilih cikgu pulaaak kan.-_______-"





*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
aku nak dapat pointer 3.5 ke atas untuk STPM nanti.
insyaALLAH :)


No comments: