Friday, December 31, 2010

welkem 2011 gudbye 2010

tolong laa aku tak ready lagi nie berhadapan dengan tahun 2011.huhu aku takut sangat nak jumpa dengan tahun 2011.waktu cuti ni memang aku banyak berfoya foya la.tak bukak buku pun.ape nak jadi nie haa mira!-_______-"
yea saya memang malas.=,='

dah nak habis cuti ni baru la aku sedar*tak sebenarnya dah lama sedar cuma tak amik port je tu memang perangai aku*.walawehh aku tengok buku buku aku berdebu*perhh teruk gila hang mira!sampai tara tu punya malas.HAHA.time aku belek belek buku sejarah STPM punya tudiaaaa baru aku perasan doe tamadun dunia tak habis lagi study.sejarah malaysia pun sama!haa lagi lagi sejarah asia mau cover tahun 2011.tamadun islam lagi.HAHA.amik kau mira.haa tu la baru kau tahu mana satu pipit mana satu merak.err apekah?







kakak kakak senior cakap TOLONG STUDY SEJARAH MALAYSIA oke!oke kakk -________-".sejarah malaysia alhamdulillah lah kaan sebab erm boleh la skor daripada tamadun dunia.lagipun tamadun dunia la yang paling tebal daripada lain lain subjek.sanggup ke nak baca buku yang tebal?haha bukan aku la kaan?*Dasar pemalas =,-
bagi aku tamadun dunia lagi oke daripada tamadun islam.sejarah asia pulak grr apekah?yang aku baca sebelum ni la kaan semua cerita pasal permulaan kat indon sana tu.heyy apekah?bape banyak kali apekah ni??

tamadun asia ni tak silap aku*boleh lagi main tak silap ek? kisah pasal yela negara asia la semestinya.yang aku dah baca pasal kebangkitan negeri acheh.haa yang tu pun mau seminggu nak baca untuk negeri acheh saja.gila ka apa punya lama.hee!

heyy tau tak MATARAM tu kat mana?ha pelik gila nama tempat ni.mataram ni kat errr jawa tengah.hoii aku tak tipuu.terkena tempias jugak la dengan majapahit.hurm sejarah nie kena banyak guna imaginasikan?haha bila aku baca sejarah ni aku pulun la habis habisan bayangkan suasana zaman dulu dulu.kadang aku cam tak percaya pun ada dengan sejarah ni.tapi dah nama pn sejarah kan,mesti la pernah wujud kejadian kejadian yang aku baca pada masa lampau satu ketika dulu.fulamak ayat macam aku ni dah expert je kan bab bab sejarah ni.haishh.


oke aku nak jadi rajin la tahun 2011 ni.boleh tak cakap macam tu?=__=".





*target nak masuk UKM 2012 buat degree dalam pengajian sejarah :)

*
*
*
*
*
*
*



*kau tunggu la wahai encik UKM!



:P






No comments: