Saturday, January 1, 2011

2011 muncul sudah !

muncul sudah tahun 2011.okeh lagi sehari nak bukak sekolah dah.cuti yang cukup memuaskan huh?*mood : masih lagi dalam percutian.*okeh kalau boleh buat permintaan,aku nak mintak cuti dipanjangkan lagi sebulan.wakakaka.boleh tak?lets the pics tell you what happen to me during the holidays.





*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
aku asyik bersuka ria


dan semestinyaa 


mengadap internet 24/7 selama aku dalam percutian.


tiba tiba
*
*
*
*
*
*
*
*
*





apakah?
otak aku masih lagi beku.
sudah lama tak bermanja manja dengan encik buku kan.
maaf encik buku,saya tidak ada niat nak curang dengan awak.
tapi encik internet selalu menggoda saya.
HAHA.



dan macam ni la aku sekarang.


*
*
yes i know my life is mess.
-____-"

buttt....



bye bye 2010!


ouh haii encik 2011 !
hope this year brings a lot of joy and happiness
.:: never end ::.
:D


off course i will enjoy my time!
*tapi tak boleh la kan tahun ni aku exam besar*
-________-"

takpe takpe lepas habis STPM nanti tunggu laa.
HAHA.
aku tau aku nak buat apa.



*err masih lagi mahu bermanja manja dengan encik internet*
:P

No comments: